När var du världens sämsta knull?
Tja, mitt bidrag är väl att jag somnade mitt i akten en gång. Hon låg still som en död fisk hela tiden och jag tröttnade väl antagligen och slocknade... vi var båda rätt packade också
Tja, mitt bidrag är väl att jag somnade mitt i akten en gång. Hon låg still som en död fisk hela tiden och jag tröttnade väl antagligen och slocknade... vi var båda rätt packade också
Har en till: Har alltid varit förtjust i stora bröst... (ovanligt, eller hur...) hur som helst, jag lyckades få till det med en tjej som var mycket välutvecklad i det avseendet... det gick rätt hett till och mitt under akten så frågar hon om jag vill pattknulla henne... bara att höra hennes ordval fick det att nästan gå för mig och jag skyndar mig allt vad jag kan och placerar mig tillrätta mellan hennes jättebröst, men åsynen av brösten och det hon just sagt fick mig över kanten och jag sprutade omedelbart, en jättesats... rätt i ansiktet på henne. Inte alls meningen ju, hade ju sett fram mot bröstsex och så är det över på tre sekunder för mig... hon fick i munnen så hon börjar hosta i ögonen, i näsan och när hon vred sig bort så prickade jag örat. Skämdes som tusan och hon blev skitsur och rusade upp i badrummet. hennes högeröga blev illrött av sperman och lock för örat... himla pinsamt...