• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • 86TiAn82

Det är väl alla gånger man legat fast man inte varit på humör, när man inte varit delaktig själv.

Sen finns det säkerligen massa gånger man förträngt ^^

Jag hade en kk förut, och jag somnade eller kollade på tv:n hellre än va delaktig i dom träffarna, han satte på mej och jag spanade på tv:n.

Sen är man väl kass som tjej om man fejkar. :S
    Jag känner mej kass då iaf.

Hade jag haft bättre minne hade jag säkert kunnat bidra till många inlägg här men nu har jag förträngt dom gånger JAG va dålig ^^

• Mulllis

En gång mitt I sexakten råkade jag se ett blå märke på mitt knä. Och sen flög bara tankarna iväg om vad jag hade gjort osv. Då var jag väl ingen höjdare:)

Eller alla de gånger när man kommit flera ggr och är helt slut och man bara ligger där och orkar ingenting och frågar gång på gång om han inte är färdig snart.

• Me o Mike

O fyyy. Jag kom på en HEMSK sak!!

Jag var kanske 17 år. Hade dejtat en kille i ett par veckor. Han var skitsnygg och en av dom "coola" killarna där vi bodde!!
    Jag var ju som sagt 17 år med taskit självförtroende och komplex för allt möjligt!!

Iaf, vi låg i sängen. Han är där nere och grejar med tungan och fingrarna. Då känner jag vääärldens musprutt!! Den DÅNAR rakt i hans ansikte!!!!!

Han stannar upp helt förskräckt.. hahahaha..

Men jag har iaf för mig att han fortsatte sen ändå..

• LyckligtSlut

Jag har väl inte varit så rolig när jag somnat mitt i. Med något ONS har jag blivit irriterad mitt i och sagt åt honom att gå hem.

• Anonym (Rödtott nej tack)
    Freddan skrev 2009-11-30 13:53:56 följande:
    Anonym (Rödtott nej tack) skrev 2009-11-30 13:39:51 följande:
    Hmm...fast ny skyller du på killen. Jag ville höra om när du själv var orsaken till att sket sig.
    Skyller jag på killen??? inte kan man väl säga att det var hans fel att han var rödhårig?:) Jag tycker nog att man är rätt usel om man går igenom hela förspelet och allting och sen när det väl är dags för penetration att man backar ur då av den anledningen. Jag lovar, han kommer ihåg mig fortfarande fast det är 19 år sen. Jag är förmodligen den enda tjej som bangat ur för honom i det läget;)
  • Freddan

Anonym (Rödtott nej tack) skrev 2009-12-01 08:24:49 följande:

Skyller jag på killen??? inte kan man väl säga att det var hans fel att han var rödhårig?:) Jag tycker nog att man är rätt usel om man går igenom hela förspelet och allting och sen när det väl är dags för penetration att man backar ur då av den anledningen. Jag lovar, han kommer ihåg mig fortfarande fast det är 19 år sen. Jag är förmodligen den enda tjej som bangat ur för honom i det läget;)
    Ngn annan påpekade tidigare just det du skriver nu och då backade jag och tillbaka det jag sa.
  • Anonym

hmm...
    jag träffade en kille ute... vi bytte nummer o så.. ngr veckor senare bestämde vi att vi skulle träffas..

hur som.. jag åkte dit.. vi började hångla o det ena ledde till det andra..
    jag började väl ångra mej lite smått... han va så skum att ta på, så äckligt vältränad.. typ som en michelingubbe..

så när vi väl skulle till o börja, lr ja.. vi hade väl börjat lite smått... putter jag av han, far upp ur sängen , tar mina kläder o mummlar ngt om att jag skulle ju till stallet... o köra min häst till veterinären

kl är 3 på natten, jag är ganska bra i gasen...

trodde inte jag skulle träffa han igen... sthlm är ju ändå ganska stort... men så en kväll inne på 7Eleven i stan., så hör jag -heej ********* , gick det bra m hästen?

även om vi inte hann med så mkt så måste jag varit ett ganska dåligt knull den gången..

har även somnat ett par gånger...

• Miim

Jag var sämst när jag mitt under akten var tvungen att vända mig ut över sängkanten för att kräkas. Fylleknullet i sitt esse ;)

• Anonym (Lat njutare)

På dejt nr 2 med en kille jag inte var intresserad av följde jag med honom hem för att jag inte hade nåt bättre för mig. Eftersom jag inte hade några känslor för honom eller tänkte träffa honom igen såg jag ingen anledning till att serva honom i sängen.

Jag var snäll och följde med honom hem, om han ville ha sex så fick han stå för det. Faktiskt en av mina bästa sexupplevelser, ingen press att ge tillbaks eller ens låtsas njuta. Bara ligga och ta emot, sååå skönt.

Tror dock att han var mer än lite besviken på att inte få något i retur efter att gett mig timmar av njutning. Jag skäms lite för det men han har väl lärt sig en läxa."

• Anonym

Jag minns en gång när jag var.. 16 tror jag. Blev påsatt bakifrån av en pojkvän. Mitt i akten frågar jag honom "Är det jämn eller ojämn vecka nu? Jag tänkte på vilken sal vi har gympa i denna veckan"
    Han mumlade nått med "det kan vi väl ta sen"..
    Hahah, det är rätt kul faktiskt.

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?