Inlägg från: Anonym (Hotellspyerskan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hotellspyerskan)

När var du världens sämsta knull?

Jag var i Aiya Napa... jag kände mig som drottningen över hela landet!
    Sexig som fan var jag... och full...

Vi var på grabbarnas och det var midsommarafton..som sagt skit full var jag efter att ha shottat en massa sprit. Självförtroende hade jag och jag hade spanat in en kille där länge under hela dagen. Till slut så fick jag tag i honom och antagligen var han intresserad av mig också..Så han ville bjuda mig på något att dricka omedveten om att jag var dyngrak.. sitter där och frågar om jag kanske vill ha ett glasvatten istället..
    Men men efter vattnet så skulle vi bege oss hem.. till hans hotell (kunde slutat illa om det var fel person men tur så var han en snäll kille) Och han hade väll tänkt att ta "hand" om mig... Vi kommer in på hans rum och jag känner för att kräkas ÖVER HELA HANS RESVÄSKA OCH SÄNG .... Tur som fan hann han stänga lockat så kläderna klarade sig .. toaletten var rejält nerspydd .. han ställde mig i duschen med kläderna på..
    Jag deckade i hans säng "halvnaken" ...smet hem till mitt hotell på morgonen klockan 06.00 .. vill aldrig mer se killen.. skämdes ögonen ur mig!

Dagen efter på stranden ..VEM F*N ligger inte framför min solstol? Jo killen.. ush ..han kom fram till mig och frågade - Mår du lite bättre idag?

USH..ville sjunka under jorden:(

Men vi fortsatte träffades under hela semestern och lite hemma också.. så något bra fick jag med mig..:)

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?