• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Hercule skrev 2010-02-08 21:11:12 följande:
    Godafton! Jag har haft en pissdag och morgondagen kommer att bli värre ...
    Du får väl läsa några stolliga trådar här, det underlättar alltid när man tror att allt är skit. Då får man svart på vitt att man åtminstone inte är en idiot.

*kram*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-08 21:22:40 följande:
    Tack! Kan man se prydlig ut i jeanskjol och kängor?
    Om man tänker sig "prydlig" som i
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    MissKaos skrev 2010-02-08 21:26:22 följande:
    Är det inte lika bra att starta en nu? Jagmenar han KOMMER glömma. OM inte jag påminner.
    Gör det!
  • M C

Ohoo, kom på en bra till. Skrev på FB.

• M C
    Freddan skrev 2010-02-08 21:30:52 följande:
    Schysst byst du har.
    Ja, ska jag nödvändigtvis vara lik nån så är det hon.

Men det är jag inte.
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-08 21:30:57 följande:
    MC Potter
    Inte helt fel.

MC Hammer och  MC Potter. You cant touch this! *gör ful sidogång*
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-08 21:34:13 följande:
    Hyfsat prydlig, sådär lite menlös!
    Ja, då kan det funka.
    Men inte kängor som i Lara, kängor som i "fy fan va mycket vinter det är i år".
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 21:45:45 följande:
    Nu ska jag ta & lägga mig i ett varmt bad. Fryser fortfarande sedan jag väntade på tåget hem. Varm vänthall saknas på ena stationen
    *skickar en vintoddy*

Sen har även jag startat en omröstning.
    www.familjeliv.se/Forum-5-122/m50622114.html
    Blev lite lack på tråden om varför man gifter sig.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 21:39:51 följande:
    Här kommer första tråden gällande ingen present på alla hjärtans dag... www.familjeliv.se/Forum-5-63/m50621511.html
    Underbar!
    Är för trött för att orka vara kul. Ska nog gå och sova nu. Annars finns det risk för att barnen blir hemma imorgon igen. Har haft hörlurarna på i flera timmar för att slippa lyssna på dem.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-08 22:06:57 följande:
    den ts en var sa skum jätte konstigt sätt att tänka pa tycker jag...
    Ja, just därför.
    Men har du läst svaren? Där finns det redan nu värre...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?