• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Jag har sett 3 avsnitt. Är inte trött än. Måste gå och lägga mig iallafall.

Fan.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

...och så är jag vaken igen. Har sovit väldigt oroligt, karl tom väckte mig för min andning var så ytlig.
    Skakar i hela kroppen men har ingen feber.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 07:23:51 följande:
    Är vaken. Ska nu träna, är klar om 50 minuter. Men om jag äter frukost efter det så kommer det bara vara 2-timmasrs mellanrum innan jag käkar lunch. Ska jag hoppa över frukosten?
    Brukar du klara dig utan frulle?
  • M C

Hello. Har jobbat idag. Jag är trött. Såååå trött. Funderar på att gå och lägga mig nu typ.

Jag gillar husvagnar. Det är det där med grannarna - man kan alltid dra om man inte gillar dem. Plus att man kan parkera där utsikten är fin om man är uppe på fjället tex. Hatar tält, vill ha en riktigt säng.
    Nuförtiden är jag mer storstad och då blir det hotell.
    Husbilar kan med fördel parkeras utanför en lämlig restaurang, då behöver man ingen taxi.

• M C
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:42:37 följande:
    Fast jag har som tröst att vi filmade förlossningen och har filmat lite då och då så lite finns ju kvar. Det är mest de första veckorna och de söta bilderna som gör ont Men som sagt. Jag har en bebis som mår bra. Det finns värre saker som kan hända :-9 Tack för att jag får gnälla för er (från min tjutande fläktskadade gamla dator med saknad entertangent )
    Vet att det eg är för sent, men extern hårddisk? Ungefär en gång i månaden gör jag kopior. Direkt om det är många viktiga bilder som efter semestern å sånt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-10 08:46:26 följande:
    MC har du sett att det finns en användare som heter M C Catta? Jag tycker att det är lite shameless..... .....och sen finns det en som använder Lolillas gamla bild, känns jättekonstigt.
    Ja. Jag såg det och gick dit coh klmpade runt. Men det spelar ingen roll, jag är the original.
    Finns en Mamma Catta eller nåt sånt med.
    Men mammacatta är mitt, det går ju inte att¨återanvända av nån annan än mig. Plus att jag är samma på alla sajter jag går in på. Det är bara här det blev MC. Men det gör inget. Tycker MC är bättre och könsneutralare. Då kan jag gå på hårdare.{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-10 08:51:13 följande:
    Nja, den här solen är mer som en halogenlampa, alltså fläckfri We´re living the life, you know........hus, SUV, vovve, 2.2 barn svenska idealet ser du
    Hus, två kombibilar, en släpvagn, 2,6barn. (Ska skaffa en tredje är det ju tänkt för att ligga närmare idealet) Dessutom är vi allergiska - det är såååå inne nu.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-10 08:52:50 följande:
    För helvete, jag skulle vilja bli klar med studierna innan jag är lika gammal som du
    Jag vill aldrig bli klar.

Jag vill läsa mer fysik, gärna med en intressant men ful föreläsare.
    Sen vill jag läsa den där filosofikursen jag har papprena till men inte motivationen.
    Sen skulle jag vilja läsa till maskiningenjör. Och läkare.

Eller kanske mer matte? Diskret matte verkar spännande.
    En kemikurs vore inte helt fel, och sen skulle jag vilja bo på nauthistoriska museet ett par år, där finns det mycket att läsa sig.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-10 09:00:55 följande:
    Men det stör fan ändå.......
    Let it goooo... *gör en relax-gest*
  • M C

Freddan - man behöver inte svara när inlägget är så trist som mitt. Jag skrev bara för att du skulle se att jag sett ditt intressanta inlägg (såg flera nedaför) och det var därför jag skrev sådär. Trist.
    Däremot om totalt okända skriver nåt trevligt, då svarar jag.
    ALDRIG på *kikar in* för det är missledd trevlighet. De tror att man måste berätta att man varit inne och glott, fast det finns en besökslogg.

Now you know.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?