• M C

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-11 22:41:36 följande:
    Din psykofarmaka gör dig avtrubbad. *tipsar*
    Mmmmm, psykofarmaka....{#lang_emotions_foot_in_mouth}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-11 22:58:30 följande:
    Jag har aldrig ätit psykofarmaka. Är det gott?
    Ja.
    Eller snarare skööööönt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-11 23:45:17 följande:
    *suckar berdövat*Jävla sovtönterier! Fan min kväll har just börjat jag får inte sova förrens klockan 9 i morgon.Liiiite kämpigt att hålla sig vaken när man är i grosses, satt igår natt och läste igenom flashbacks bordellrecensioner för att hålla mig vaken.
    Jag beklagar.
    Tänk om bäsen blir sån. Nattugglande bordellrecensent.
  • M C

Nej, inte mig heller.

Jag tror jag måste kolla lite porr, jag är utlovad lite sånt imorgon.
    Eller så ska jag sova nu. HUrsomhelst: gonatt galanta damer och gravida tanter!

• M C

Hilfe bananer, på språket verkar fru zchimla äldre än jag är. KAN det vara möjligt?

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-12 00:32:44 följande:
    Hm är det så man får kuk man schemalägger det alltså? Ja det kanske är bäst att börja med det nu när man har smått där hemmavid samt en massa jobb.
    Ja, i mitt fall så.
    Trött är en konstant. Man måste hejja på lite. De som inte gör det lever i ett jävla celibat.
  • M C
    Zimlis skrev 2010-02-12 00:45:06 följande:
    Ty Zchimla skapade.. Hahahaha Tror du inte - jag VET att jag inte har det.. Funderar på ögonoperation, ska fråga min optiker om det skulle vara genomförbart
    Du fyllde jämt säger du, så kontrar jag med att du tycker 30 är gammalt.
    *fnys*
    Barnrumpa.{#lang_emotions_yell}
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-12 00:18:37 följande:
    Porrsurfa dig till sömns du din galanta lilla tant!
    Nej, det gick inget bra.
    Men nu ska jag sova iallafall. Det här går bara inte för sig.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-12 07:17:56 följande:
    Ja mesen hur är det för dig?www.familjeliv.se/Forum-4-46/m50684439.html
    Om man inte frågar får man aldrig veta. Jag tycker det absolut bästa med FL är att folk fattar att de inte är så jävla speciella som de tror de är.{#lang_emotions_djavulsk}
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-12 09:06:56 följande:
    Tillbaka till plugget nu. Sitter där till kl 21 ikväll. Kul liv, verkligen.
    Men tänk hur roligt det är att lära sig nya saker! *peppar*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?