• M C

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-13 17:19:49 följande:
    Fan vad orättvist!Vad har du köpt??
    Mat, kläder till barn o man, Ludde*2, ny tröja, böcker, pärmar...
    Huvudet lämnade jag in i Småland, det blev nog kvar där.
    Bla köpte jag 5 flaskor olivolja från grekland - enda som är god. Å oxfile.

Men bäst på hela dagen var när jag o lillkillen (som ironiskt nog kallas Ludde) åt mat på Ikea. Han är så himla gullig! Jag drack kaffe.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-13 17:44:50 följande:
    Jag har, jag har, jag har, jag har!!!Google is tha shit! Om ni bara visste vad jag kan tänkas googla
    Oh yeah, me like.

Man kan säga att äpplet ibland faller en bit ifrån päronträdet.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-13 15:46:00 följande:
    Jag är hungrig nu..... köpte inga räkor eller nåt idag Blääää, vilken muppdag detta blev.... Får chilla lite, hörs senare, alla.
    Vet du, om man tar räkor (frysta tex) och tinar dem lite med vatten, sen tar man en kastrull och häller i ett gäng olja, lite vinäger, salt peppar och några chiliflagor (me like torkade) och nån eller några vitlöksklyftor...(koka lite så smakerna löser ut sig)
    * får salivutsöndring*
    Sen häller man man marianden/vinegrätten på räkrona och låter dem värmas klart av den.
    Jag brukar tom göra allioli och doppa dem i.

FY FAN va gött!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-13 17:49:27 följande:
    Handlade du inget på IKEA? Va? *chockad*Jag kommer alltid hem med något som jag inte behöver...typ glas
    Ludde, två st.
    Och några lampor.

Man kan itne gå in på ikea utan att komma därifrån med åtminstone värmeljusen.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-13 17:54:39 följande:
    eller sma trevliga ljuslycktor eller kanske undersättare till bordet eller sma söta brickor..
    *sneglar på brickan under alla kryddor*

*harkel*
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-13 17:55:39 följande:
    Precis På sistone har det jag handlat följt med till jobbet.
    Varför?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-13 17:50:22 följande:
    Använder google varje gång jag drabbas av hjärnsläpp. Vilket händer preeeeeeeeetttttttty ofta....
    Googel är min bästa vän.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-13 18:03:07 följande:
    För att jag behövde saker där Ett kontor behöver även det lite inredning, mer än ett skrivbord.
    OK. Håller med. Ludde kan man tex sitta på, det är mjukt och fluffigt.
  • M C

Fårskinnet Ludde.

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-13 18:07:29 följande:
    Hej alla
    Tja mesen, hur går det med pluggandet?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?