• M C

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2010-02-12 16:23:19 följande:
    Han var gift med Anna Lindh.
    O, nej.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-12 16:26:12 följande:
    Inte direkt. Har skrivit i tråden på FB om du vill läsa...Men, jag deppar inte ihop. Ska på tjejkväll och dricka vin ikväll!
    Jaaa! Skriv nåt när du kommer hem! Bli full, hångla med nån och gör nåt pinsamt. Sen skriver du och rapporterar.{#lang_emotions_cheers}

Jag ska jobba, men jag tar ett glas eller tre när jag kommer hem.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-12 16:27:57 följande:
    Haha, kan tänka mig det. Jag har iaf varit smart nog att inte försöka mig på matte på någon högre nivå. Inte min grej. Men jag är avundsjuk på folk som är duktiga på det!
    Här pratar vi alltså folk som seriöst fick till 1/2 + 2/7 = 3/9.
  • M C
    Zimlis skrev 2010-02-12 16:31:58 följande:
    Jag önskar verkligen att jag hade mer matte-intresse. Jag är lätt imponerad av mattesnillen
    Ja, jag med. Är absolut inget snille, får tänka hårt som attan. Är i bästa fall OK på matte på högre nivå.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-12 16:36:03 följande:
    Nu ska jag vara lite hård. Men jag skulle gissa på att runt en av 15 klarar av den uträkningen. Så illa är det med mattekunskaperna.
    Ja, det är för sorgligt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-12 16:53:22 följande:
    Skiter ni i att jag får jobba jättehårt?
    Ja.
    Jag fick ju nuppa!
  • M C
    Zimlis skrev 2010-02-12 16:55:12 följande:
    Jag fick kämpa mej igenom matten på gymnasiet.. pheew - jag tror faktiskt att om jag hade gett det mer tid och inte vart så insnöad på att det är "tråkigt" - så hade det nog kunnat gå bra mycket bättre
    Mm, inställningen är allt.
    Men jag har nog aldrig tyckt matte är svårt så, det är när uträckningarna bara är bokstäver och dessutom på två a4 som jag har det lite kämpigt. Dvs nästan allt på slutet.

Det här är inte ens i närheten av hur det såg ut. Ska ta en bild någon gång och klämma in i galleriet. De här uträkningen är ganska enkel, matte A1 eller A2 på sin höjd.
  • M C

Det vackraste jag vet, så enkelt och så genial!

• M C

Hej bejbs! Nu är jag hemma, vinet är upphällt och jag är sugen på mer sex. Fick ju nuppa lite förut, det har inte hänt sen istiden att em-sex förekommit.

• M C
    Bam skrev 2010-02-12 23:11:07 följande:
    Om jag ska vara ärlig så är jag rätt snygg. Eller jag var det för 22 kg sen. Nu är jag äckligt rund överallt, så jag vill faktiskt knappt träffa er.
    Du kan ta dina 22 kilon och hänga dem i julgranen. Det är inte dem jag vill prata med.

Dessutom, om jag hade bara 22kg att bli av med skulle jag vara glad såsom fågeln i morgonstunden.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?