• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Mäh, ni har ju ingen smak!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-10 21:38:54 följande:
    Jag ska nog hålla mig ifrån religionstrådarna
    Tycker du inte som jag är det bäst så.
    {#lang_emotions_dreamer}
    Jag kör över dig som en ångvält isf...
    *kram*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-10 21:41:04 följande:
    Fasiken vad folk vet saker! (läser butiken lurade oss)
    Ja, folk kan allt och känner alla.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-11 17:14:26 följande:
    Men nu är vårt blivande barn resultatet av en provrörsbefruktning. Dvs så långt från ett knull man kan komma, även om jag fick runka i ett provrör.
    Men jag stället mig tveksam till att där inte förekommit nåt knull innan. Mycket tveksam.
    Eller är det orsaken till ditt hängivna intresse på den fronten? *nyfiken*
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-11 17:51:53 följande:
    Jo, kanske ngt litet halvdant knull kan ha förekommit i ngt svagt ögonblick, men det är inget jag vill prata om.
    *pjft*
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-11 17:38:52 följande:
    Jag har fått en utskällning och jag är jätteledsen.
    *kram*
    Skällde du tillbaka?
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-11 17:52:17 följande:
    Tack. Luften gick ur mig lite nu bara. Verkar som om mannen är på väg hem idag eller imorgon och jag vet inte riktigt hur jag känner kring det.
    Oj.
    Du vet var du kan lufta det.
  • M C

Hello.
    Hur står det till i dårfinkarnas land? Såg att en länkad tråd var borttagen. Kul dag idag eller?

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?