• M C

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-10 09:01:14 följande:
    NU SRÄNGER DE!
    Vill du hålla handen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*spammar*

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-10 09:09:30 följande:
    Fan vad du är sexig! Helt seriöst alltså.
    *rodnar*
    Va snäll du är!
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-10 09:20:42 följande:
    Nu drar jag till jobbet. Jag har en fundering. Idag behövde jag verkligen ett hårspänne. Det enda jag kunde hitta var ett Hello Kitty. Hur ser vi på 35-åringar med röda Hello Kitty spännen i håret?
    Vi ser ner på dem.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-10 09:24:03 följande:
    Om jag också hade en man som försörjde mig skulle jag gärna plugga länge länge, men nu är det så att det suger balle att vara en fattig student. Jag vill ha råd att leva och göra allt annat också, som intresserar mig.
    Ja, en förutsättning är att jag blir rik, CSN kommer aldrig ge mig en spänn till.
  • M C
    kramispinglan skrev 2010-02-10 09:37:32 följande:
    Vem är Lolilla???
    En stupad kamrat.
  • M C
    kramispinglan skrev 2010-02-10 09:42:01 följande:
    Vadå en stupad kamrat?Läser man era kommentarer så får man inte ens fram någon bild av om det var något mänskligt...ursäkta min nyfikenhet
    Det är uppe till diskussion om det var något mänskligt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-10 10:00:12 följande:
    We frown upon them alltså....... too bad!
    Ja.

Idag har jag alltså bara förakt till övers för dig? Jag beklagar. Ska du inte rusa iväg och köa en matchande väska med?
  • M C

Välförtjänt vuxenmobbing. Eller som jag ser det: upplysning.

Jag tittar på Glee nu, en ganska töntig serie.
    Men där har dykt upp lite ögongodis...
    http://www.imdb.com/media/rm1601800704/nm0758597

*harkel*
    På tok för ung, men satan va sexig han är!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?