• M C

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-08 23:03:00 följande:
    Natt natti allihop!
    Gonatt hjärtat, sov sött!

Jag ska gå och lägga mig med. Ska bara glo lite på T.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vem där skrev 2010-02-08 23:10:08 följande:
    Du har en fin sidfot MC, lite skojig, som om det skulle finnas nåt som inte jag vet
    Nej, du är det strålande undantaget. Men det vet både du och jag.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*lägger till en sak som jag glömde och som gör det skumt*

{#lang_emotions_foot_in_mouth}{#lang_emotions_kiss}

• M C
    psychocandy skrev 2010-02-08 23:50:04 följande:
    Jag ville verkligen köpa något men med facit i hand så var det smart att inte göra det, för när jag kom hem och öppnade posten fick jag veta att CSN, sons of bitches, tänker kräva mig på pengar i år fast jag fortfarande pluggar (trodde inte det funkade så) så nu måste jag lägga undan till det också... snaran dras åt!Maj kommer bli en stressig månad. Men vill du komma upp i mars så är du supervälkommen! Tror vi kommer ha jättekul!
    Du begär uppskov bara. Fick jag göra jämt på slutet.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-08 23:46:01 följande:
    Nu har jag iaf lånat en klänning till premiären imorgon som jag ska bygga resten av outfiten kring.
    Coolt. Jag känner numera flera som har "outfitar".
    Och då menar jag inte svindyra kläder från biblioteksgatan.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-09 00:05:13 följande:
    Outfitar har väl egentligen alla även om man inte använder just det uttrycket.
    Ja, hmm, men jag menar inte "dagens outfit" utan nåt man har på speciella ställen där folk kommer glo på dig.
  • M C

Ta den översta candy. Eller så får du (Panci) lägga in det som egen titel på framsidan.

Jag är piggelin. Tröttsamt. Jag behöver sova.

• M C

Ge mig lite trötthet! Har satt mig och laddat ner en säsong av en halvdan serie. Behöver underhållning.

• M C
    psychocandy skrev 2010-02-09 00:22:05 följande:
    Vad för serie?Jag måste hitta en ny att kolla på, har just sett ikapp Gossip Girl.
    Ja, nu är det Glee som är på gång.
    Annars är det egentligen Chuck och Legend of the seeker som jag ser. De kommer ut inatt. Visades idag.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-09 00:35:33 följande:
    Glee är helt okej tycker jag, man blir lite småglad av att se den.
    Ja, det var därför jag tänkte se den. Karln hatar sånt, men jag blir bara glad. Jag älskar fame, dirty dancing - sånt corny och glatt. Grease.
    Men inte jämt, bara ibland.

Nu är första delen klar, sov gott Candy! Hörs!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?