• M C

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-08 10:25:11 följande:
    Idag fryser jag, har ont i ryggen, är förkyld & har allmänt "blues" humör. Kanondag
    *kramar om*
    Eller vill du hellre ha en bitchslap?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 10:15:16 följande:
    Idag har jag lärt mig på FL att om man tackat ja till att gå på sin kompis unges 2-års-kalas, och sedan av någon orsak ändrar sig och inte kommer heller, då är man ett svin, inte en riktig vän utan en "sk kompis" och man borde slopas som kompis DIREKT! Dessutom ska man få höra flera gånger hur dålig man varit så att man med all säkerhet ska få jättedåligt samvete.Vad hände med förståelse och förlåtande? Nej nej, HÄMND ska det vara!
    Vilken sorts hämnd? Morra åt dem på FL? Bajs i brevlådan?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 10:34:23 följande:
    Ja att man ska ge dem jättedåligt samvete och sen dumpa dem som kompisar.
    Åhååå, en sån "gilry" variant.
    Var är tråden? Jag vill vara spydig.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 10:37:38 följande:
    "jag hade nog blivit skitsur som mamma, ringt o skällt ner varenda en mamma till ungarna..sen hade jag bojkottat deras kala"Så skrev en annan. Så nu ska man på jävelskap bojkotta andra barns kallas för att straffa MAMMORNA =)
    Okeeeeej, moget och sansat. Verkligen.'
    LÄNKA ditt miffo!
  • M C

*väntar på länk*

Panci, bädda ner dig med en bok. *kram*

• M C

Jag har druckit en trea grädde. I kaffet.

• M C
    Freddan skrev 2010-02-08 11:22:02 följande:
    Jag har alltid trott att det handlar om att göra sig av med mer energi än vad manstoppar i sig. Om det sen är fett, kolhydrater eller protein spelar ingen roll. Så trodde jag.
    Det är insulinet man vill komma undan. Utan insulin triggas inte kroppen att lagra fettet. Alla kolhydrater omvandlas till socker i kroppen.
    Det gör att proteinet och fettet räcker fint. Faktum är att man äter betydligt mindre eftersom samma mängd kalorier räcker mycket mcyket längre.

En kalori är inte alltid en kalori. Finns vetenskapliga undersökningar om det här, samtliga är länkade från www.kostdoktorn.se om du är nyfiken.

Skulle säga mellan tummen och pekfingret att en normal LCHFare äter ungefär 1300 kalorier per dag och är pigg, frisk och alert på köpet.
    Tanken är att jag ska gå ner i vikt med det, men jag är för dålig på att hålla mig borta från kolhydraterna. Jul är hopplöst. Vinet är inte heller bra. Men jag har inget sötbegär!
    Störnicket gick ner 37kg på detta.
  • M C

Dessutom: även om man äter 5000 kalorier per dag så går man ner i vikt. Det är inte hur många utan vilka.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 11:26:03 följande:
    Hela denna veckan kommer bestå av hjärtan av alla dess slag överallt. Orka.
    Mmm, det är dags att köpa saker till varandra! Konsummera mera!{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?