• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Är det bara jag som tycker stollar är roliga? Om det gick att göra nåt åt så *bry* men nu gär det inte det och då måste man garva åt eländet. Fan, det är ju hågt och lågt, bedrövligt och fantatiskt om vartannat! Nu: skit. Alldeles nyss en låt som kan slå i hela världen - bättre än lady gaga.

Underhållning!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*skålar*

Var är alla utlovade länkar?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag tyckte hot hot hot var bra. Och Salem - of course.

• M C

Okej, ärligt: hur elakt är det? Inlägg 268.

• M C
    Novemberstjärnan skrev 2010-02-06 22:20:18 följande:
    Salem fick mig knäsvag. Gud vilken söt liten pojke (förmodligen äldre än mig men ändå!)
    Mmm, jag vill liksom bara krama en sån liten pussgurka!
  • M C
    MissKaos skrev 2010-02-06 22:43:57 följande:
    Krama? *tror inte på*
    Nej.

Helst vill jag ta mig en duett högt och ljudligt i tvåstämmig.

Men sån är jag.
  • M C
    MissKaos skrev 2010-02-06 22:51:17 följande:
    Ja Frun!*går och läser PeterPan*
    Nej, seriöst! Jag vill sjunga nån Barbra Streisand eller nåt med honom!
    Han inbjuder till musik!

Å jag är fan bra på att sjunga!
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-06 22:55:15 följande:
    Jag har syndat Ätit en hel del glass, grillade tomat-mozzarellamackor och massvis  med vindruvor och en bakelse idag. Hoppas inte hela mitt nya sunda liv gått åt helvete nu.- Tänk om jag gått pp typ ett kilo
    Om du hoppar sockret kan du fullständigt vräka i dig ost.

Säger bara det.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-06 23:09:35 följande:
    Klarar mig inte utan socker tyvärr!Nu när gästerna åkt ska jag sova. Stay nice
    Ät påläggen, skit i brödet.

Säger bara det.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?