• M C

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-06 23:03:45 följande:
    Inte elakt i min bok.
    Mja, det säger inte så mycket. *puss*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-06 23:09:48 följande:
    Fyllon och frossare
    Avis?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-06 23:17:33 följande:
    Jag förstår. VIll du prata om det?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-06 23:42:27 följande:
    I maj får vi se till att snacka med dig lite allesammans, på en & samma gång
    *klappar om nicket*
    Jag tror jag måste dejta dig och ta lite kort innan.
    Men nu så känner jag för att gapa ut från hustaken
    ">

• M C

Ibland undrar jag om jag inte skulle kunna betala för att för sjung den låten med en storbandsorkester.
    Eller sway.

Men helst Mrs Jones. Soooooo do IIII!!

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-07 00:09:34 följande:
    Har märkt att den verkar vara ganska vanlig hos väldigt aktiva forumsmuppar...
    Inte hos mig. Beklagar.
    Min våtaste är att få sjunga in storbandsjazz. Me like mickar.
  • M C

På spanska men synkat, jag är fullständigt tillintentgjord.

">

• M C
    psychocandy skrev 2010-02-07 03:30:11 följande:
    Jag skriver detta för att berätta att jag nyss kom innanför dörren och är hel och hållen och vid liv. Så att ni som vaknar tidigt imorgon inte behöver oroa er. Nu ska jag gå och lägga mig utan att ställa alarmet. Fatta! Vad härligt!Puss
    Så bra, kände ångesten krypa runt innan du skrev det där.

Jag fick lite sovmorgon jag med men det blev totalt spolierad av huvudvärk och snor.
    lokisse skrev 2010-02-07 09:44:43 följande:
    ^jag har letat aktivt flera ganger.har blandannat roppat pa henne fran altandörren men den enda som reagerade pa det var grannen katt....
    Är det katten som är på friarstråt?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?