• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Hercule skrev 2010-02-07 10:03:45 följande:
    är lolilla en katt?
    En sån strykarkatt kanske?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

8dl grädde är ungefär vad det går per dag här. LCHF serru.

Magknipen, salmonella beter sig så.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Men guuuuu lokissen, hur söt får man inte vara?

Nu lite gnäll: jag är sjuuuuk! Feber och snor. Mycket snor. Det rinner hela tiden.

• M C
    lokisse skrev 2010-02-07 14:45:08 följande:
    mc vill du ha ett biligt tipps pa snorandet??lägg en lök som du delat i klyftor pa en talrik och ställ den pa natugsbordet över natten. stinker gammal kebab men det hjälper!!
    Jag äter halstabletter. Det är så mycket godare.
  • M C

Psyko, det låter som en helkväll! Jag har smygsupit på en basketmatch en gång. Kändes moget.
    *host host*

Nu ska jag bädda ner mig. Har skrivit lite på fejjan. Kram!

• M C

Jepp. *fyllo - check*

Jag vill också gå på fester där man dansar till stad i ljus.

• M C

Ska jag måsta börja röka å döpa barnen till idiotnamn för att få kalla mig världens bästa mamma?

(upprepar mig inte den här gången då)

• M C
    Pix Ladin skrev 2010-02-07 19:48:06 följande:
    Jo. Vi snackar EN gång här. En tillfällig svacka då vi sa "Hm.. vi kanske ska ha en till?" EN gång. Sedan ändrade vi oss och hoppades att det inte tog sig. Men det gjorde det. Och nu är det som det är. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
    Grattis!{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_baby}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?