• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2010-02-07 20:00:50 följande:
    Jag ska fundera på saken. Jag utesluter inte alternativet att åka i alla fall
    Bra. Jag vill att du kommer iallafall. Kommer inte lokissen ståta med mage då med? Det är ju bara tvärtjockisen nicket som inte kan åka, men det hade hon gjort om hon kunnat.

Appropå det: här var det en muppa som 11 dagar före BF åkte till fjällen. Det blev ambulans hit på nyårsafton. Bra, riktigt bra gjort.
    Jag röstade för att hon skulle få pröjsa ambulansfärden själv.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-02-07 20:07:26 följande:
     Vad skulle hon i fjällen att göra när hon var höggravid?Jag var och åkte skidor i vecka 18 eller något men jag tyckte det var rimligt.
    Idioter finns det gott om.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Mmm, det var roligare för mig med en bror tätt än för karln med en liten skitunge som bara förstörde.

Det är en period i början som är... Man får veta att man lever. Men sen efter nåt år eller så är det toppelitoppen och nuförtiden är det lugna gatan.

• M C

Den där individen jag startade en tråd om? Hen har gjort saker på sistone som man får kallsvettning av. Läs sista länken! (FB)

• M C

Säg till i förväg så jag buffrar öronen lite.

Mello? Är det jobbigt att säga melodifestivalen eller TV spektaklet? Jag säger väldigt ofta the melody festival för att variera mig. Mello? Låter som det alviska ordet för vän.

• M C
    Hercule skrev 2010-02-07 23:42:09 följande:
    Är det irriterande att jag nästan alltid har så långa rubriker om jag startar en tråd?
    Inte speciellt. Informativt är bättre än idiotiskt.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-07 23:59:51 följande:
    Ska ut på bus, later dudes.
    Ja, gör det. Berätta hur det gick sen!
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-08 09:43:37 följande:
     Är alviska ett språk??
    Jepp. Ett av JRR Tolkien påhittat men ändock ett språk. Som klingonska.
    Det finns ställen där folk samlas för att öva prata klingonska eller alviska.
    Mellon är vän på alviska, det hör man tydligt i Ringen när de ska gå in i Morias gruvor.
  • M C

Om du inte visste det innan Freddan så är jag nördig så det förslår.

• M C
    Freddan skrev 2010-02-08 09:54:09 följande:
    Jag har faktiskt haft det på känn att din nördfaktor är ganska påtaglig.
    Vad avslöjade mig? Avataren?{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?