• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Bam skrev 2010-02-06 14:37:42 följande:
    Nä! Det vet du ju! Jävla mongotråden jag var inne i igår.
    Det är så många mongotrådar nuförtiden, svårt att hålla isär dem. Undrar om det brunnnit...?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-06 14:56:00 följande:
    Jag var faktiskt bara knubbig då! Nä bilden är medvetet lite öh konstnärligt tagen. Apropå feg få se din röv nu rå!
    Sådär ser min röv ut just nu. Ser dessutom ut som att jag kommer få ännu en stor knöl på samma skinka som första är. Vänster bakberg är alltså större nuförtiden än höger bakberg.
    Första är exets fina behandling, nya är vår såphala trapp. Men nr2 gjorde inte illa sig och då var det värt det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-06 15:04:23 följande:
    Så söt känner faktiskt igen den .-) Nr2? Menar du att du inte vrickade analen i fallet?
    Nej, snorunge nummer 2. Men jag ska spara informationen till nåt lämpligt tillfälle.
  • M C

Nu ska jag bajsa. Simon Singh kallar. Sen ducha och piffa mig lite, vi får besök. Men de kommer åka hem tidigt tror jag. De har varit i Tallian (tailand) i några veckor. Men jag ska dricka alkohol. Om de åker tidigt så kommer jag hamna här lite onykter. Så INGA LÄNKAR tack. {#lang_emotions_sealed}

PÖÖÖSSS

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-06 15:17:27 följande:
    Pössipössi!'letar länkar till mc:s nattbravader*
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-06 19:05:04 följande:
    Hej klafsrövar (börjar jag gå för långt?) nu är jag hemma från repet som tack och lov bara blev ett långt möte och jag slapp visa hur dåligt jag har övat. Och NU är jag klar med allt jobbigt jag hade att göra denna veckan.
    Grattis! Det betyder att du kan öva! *blänger* ÖVA!!

Nu har de (bror m fam) gått. Glada nyheter och andra som är lika bra och dessutom informativa. Det är inte bara jag som tycker det är en värdelös idé att resa med morsan.

Nu är det snart melodifestivalen!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-06 18:13:05 följande:
    böge gustavsson. jag tycker fortfarande bäst om tingeling johansson begravnings antreprenör pa 140 pannor
    Jaha, det låter som jag det.
    Goddag, tingeling var namnet, fet var ganget!
  • M C

Sluta larva er, det här är underhållning på hög nivå!

Titta på det som jag gör: som nåt att roas av, nåt att förfasas över och nåt att garva läppen av sig åt!

Bara det att salem al fakir är med!{#lang_emotions_heart}

• M C

Okej, Dolphan har självdistans. Å det är Buzz Lightyear som är programledare. Me like.

• M C
    Bam skrev 2010-02-06 20:13:52 följande:
    Snacka om att trilla ner på stegen. Från actionhjälte till programledare för melodifestivalen. Pinsamt roligt.
    JA! Underhållning!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?