• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Again with the poo!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-05 11:47:52 följande:
    Ibland händer det att man upptäcker att man MISSAT ett hårstrå. Om man glor på benen i solen och åker cabbe. Då stannar man på en amck, köper en engångshyvel oich avlägsnar inkräktaren i bilen. Händer det bara mig?
    Ja.
    Jag går fort och skrattar mycket. Avledande manöver.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 11:54:06 följande:
    jag brukar andas pa det da fräts det av...
    *fniss*
    Bra egenskap när man vill bli av med oönskad uppmärksamhet.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 12:10:44 följande:
    har ni gjort nagot spännande i dag?
    Jag har föst upp en fundis eller två på läktaren. Direkt kom personfrågorna... *nöjd*
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-05 12:22:53 följande:
    en vad för nagot???
    En fundamentalist. En som tror att gud skapade världen och att naturkatastrofer beror på att vi vänder oss mot djävulen.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-05 12:49:50 följande:
    Var var var?! I want in!
    Mäh, det KRYLLAR av fundisar här! Prova tex jeus mirakel tråd, där sitter de som duvor på hustaken.
  • M C

Om du gillar sånt så är det religionsforumet och ockulta som gäller. Det är skitkul!

• M C
    Freddan skrev 2010-02-05 13:45:55 följande:
    Shit, redan efter två minuter var jag tvungen att bita mig i underläppen rejält för att inte för att inte bli elak direkt. Det här blir kul.
    Ajj noooou...{#lang_emotions_sealed}

Jag skriver, suddar hälften, skriver igen. Sen andas jag och läser igenom, suddar och sen är det OK.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-05 13:48:00 följande:
    Ja, eftersom jag inte kan amma så faller det naturigt att min fru sköter om första del av ledigheten. EFter det är det min tur. Eftersom jag tjänar betydligt bättre än min fru och vi båda ser en bra ekonomi som betydligt mer väsentlig än att på klassiskt vänstermanér dela jämt på ledighetsdagarna så kommer jag att ha mindre förälrarledighet än vad hon kommer att ha.
    Håller med du jag. Så gjorde vi med. Han är en fantastisk pappa, behöver inte dela jämt för att vara det. Vi skulle gå på knäna om vi delade. Kusinen tex förlorade 10 lök per månad han var hemma.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-05 13:51:34 följande:
    Röda och gröna elaka mail . Om man går in i en diskussion med motståndarlaget med den intensitet vi fick smaka på ovan så brukar det garanterat generera "blink blink" i boxen......
    Jepp. Jag har inte hittat nån som får så många gröna som jag...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?