• M C

Lolilla lolilla, var är du?

General Woundwort skrev 2010-02-04 18:44:32 följande:
    Förmågan att visualisera kan ge många intressanta synintryck!
    Jag har fortfarande fulingen på nickets avatar i ducken med schostakovich, smiskandes han olydiga nakna arsele.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    General Woundwort skrev 2010-02-04 19:00:41 följande:
    Ni blev så tysta! Är jag så tråkig?
    Jag tyckte om Poirot med. Men så är jag svag för den lilla bögen.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-04 20:36:20 följande:
    Hej... vad gör ni?
    Jag dricker vin.
  • M C

Jag skrattade rakt ut jättelänge jag med. Me like den där humorn...

Titta vad jag köpte till karln:

• M C
    Jazza skrev 2010-02-04 20:57:58 följande:
    Jag sitter på toa just nu... Ingen bra bajdag idag, som ni nog förstår....
    Har du laptopen på dass?

Jag vet inte om jag ville veta just det. Själv läser jag http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=917343132X på dass just nu. Har precis lärt mig att Newton var en grym jävla sadist som roade sig med att plåga folk. Sen har jag även lärt mig hur relativitetsteorin fungerar och exakt hur genial Einstein var. Dessutom fick jag mig lite historia till livs, tex hur det kom sig att just grekerna var så duktiga filosofer.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-04 20:59:38 följande:
    MC: Guud vad fina... vad snäll du är, vilken lucky guy!
    Jag säger att de är åt honom men de är till mig. Det vet han.{#lang_emotions_sealed}
    När det går för länge mellan gångerna köper jag själv eller hintar. Men åtminstone 2-3 ggr/år köper han självmant.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-04 20:53:52 följande:
    Jag med... eller- jag tog ett glas till maten.. då kände jag att det var legitimt att ta en cigg (som inhandlats åt fyra brudar att dela på, på lördag) vilket gjorde mig jävligt illamående, så nu vill jag inte ha mer vin... Sumprunk
    Sluta röka, börja kröka!
  • M C
    General Woundwort skrev 2010-02-04 21:02:18 följande:
    Jag startade en omröstning om det där en gång!
    Jag har startat en tråd om hurudvida folk läser på dass. Det framkom att de jag gillar för deras intelligens utnyttjar tiden väl.
  • M C

Vilka frågor man kan ställa!

Förresten, vad är du ute efter med alla nickbyten?

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?