• Sötisa

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Ja, den här olidliga väntar i ruvningen är det väl ingen som uppskattar?!
    Jag ruvar nu för 6:e gången och tänkte testa lite nytt bara för att.
    Gjorde ett gravtest samma dag som et för att kolla om Ovitriellen satt kvar och det gjorde den för det blev ett supersvagt andra streck. Gjorde ett nytt test igår (rd2) och då fanns det inte kvar så imorgon börjar min tjuvtestarvecka! Jag tänker göra ett test varje morgon för att se när man (jag) tidigast kan plussa om jag nu gör det över huvud taget. Jag har fått tillbaka två stycken tvådagars och hoppas ju innerligt att det ska ta sig..Blev gravid innan sommaren som slutade i mf v 8.
    Ja, som för de som tycker det är spännande med tjuvtest eller bara vill hålla koll för skojs skull så häng på!
    Uppdaterar varje dag hade jag tänkt och slänger in lite symptom också.

Dag 3: lite känningar i nedre delen av magen annars inget!

• Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4
  • leia83

undrar över en sak. nu när jag var på toaletten så hade jag en blodblandad flytning på pappret när jag torkat mig. Vad betyder det? Är det klippt nu eller är det ett resultat efter ingreppet igår??
    Har även dunder ont i magen och innuti slidan....(ursäkta detaljerna) Någon som har någon tanke?
    Gjorde ett ET igår

• Greta1
    leia83 skrev 2009-09-07 20:46:42 följande:
    undrar över en sak. nu när jag var på toaletten så hade jag en blodblandad flytning på pappret när jag torkat mig. Vad betyder det? Är det klippt nu eller är det ett resultat efter ingreppet igår??Har även dunder ont i magen och innuti slidan....(ursäkta detaljerna) Någon som har någon tanke?Gjorde ett ET igår
    Ingen fara, helt normalt! {#lang_emotions_smile}
  • mittismeten
    Greta1 skrev 2009-09-07 19:30:23 följande:
    RD9, börjar fnula på ett tjuvtest...men inser samtidigt att oavsett resultat så kommer jag tänka "nåja har ju inte td än"...
    men OM det visar plus kan du ju slippa denna långa psykiska terror till td ; - )
    och kan vara glad istället
  • mittismeten

ruvar på dag 5, har lite ont äggstockarna och får lite blod på pappret efter toabesök....? nästan som färgade äl-flytningar?? Annars inga som helst symptom...

• Katey

Vilken rolig tråd, ska bli spännande att följa dig Sötisa!

Jag ruvar också, är på RD 7 idag, eller jag menar RD 8 för jag ser nu att klockan är över midnatt Det är min fjärde IVF/ICSI, har fått embryo insatt varje gång men det har inte tagit sig. Den här gången fick jag tillbaka två stycken 8-celliga efter 3 dagars odling, de gjorde även assisted hatching på båda.

Jag fick jättesvullna och ömma bröst redan före ET. Måste ha varit en biverkning av Pregnyl och Crinone. Det har lagt sig nu sedan ett par dagar. Har lite lite molvärk i livmodern nu och har nu två kvällar i rad varit väldigt illamående och rapig. Kommer att tjuvtesta om några dagar, kanske på RD 9, vi får se....

Lycka till alla!

• Laplata

Hej, jag hänger med här ...är RD7 och tjuvtestade minus idag..så det är bara att fortsätta vänta...detta är min första FET.
    Jag hade tänkt vänta till RD11 men jag kunde inte hålla mig ..jag ska försöka vänta tills på Lördagen nu!

När jag gjorde mitt första IVF så testade jag - på RD8 men sedan plusade jag på RD11, tyvärr slutade allt med ett tidigt MF.

Nu har jag kännt stickningar i höger sidan nästan dagen efter FET och det har kommit och gått. Sedan lördag har jag haft jätte ömma bröst men vet inte hur jag ska tolka det.
    Nu har jag gjort ostimulerad FET så det är inga hormoner som kan spöka som på första gången.

Håller tummarna för oss alla som ruvar!

• Pinglan73

Jag har inte TD förän på RD 21 och är på RD5, känns skapligt låååååångt.... är det inte lite tidigt att börja testa på RD8,9,10??? Dyrt med så mycket stickor oxå....

leia83; jag hade oxå lite brunblandat i trosan dagen efter FET, men antar att det har med ingreppet att göra och det har inte varit ngt mer efter det...

• Laplata

leia83; jag hade också en pytte liten rosa flyttning dagen efter FET men det var bara en gång efter en toa besök, jag tror absolut det har me med ingeppet att göra.

Diddi73: det är så olika, har läst om fall som plusar väldigt tidigt men som sagt inte alla gör det..jag förstår hur du känner!!..tjuvtestade idag men det verkade vara för tidigt (hoppas jag)

• snuttan30

Hej Alla Ruvare!
    Hoppar gärna med i denna tråd, är på ruvardag 7 efter ett FET som är ostimulerat.
    Vill sååå gärna tjuvtesta redan nu men e så rädd att göra mig själv så där glad...o sedan går det åt pip...
    Fick ett mf förra våren och då testade jag på dag 12 o + : ade, sedan gick det bara utför...Efter någon vecka fick jag som kramp i magen och fick åka in akut o så avslutades min glädje...
    Idag känner jag lite små värk i äggstockarna, mestadels när jag sätter mig...någon annan som kännt/ känner lika dant?
    Därför blir jag lite nojjig nu att testa , men vet att jag e aldeles för svag för att låta bli...

• leia83

tack för att ni lugnar mig. Blev livrädd när jag såg blodet.
    Idag är jag på ruvar dag 3 och sviiiiin trött. Har väl med progesteronet att göra förmodar jag. Annars känner jag NADA. Hur mådde ni andra vid denna tidpunkten eller hur mår ni nu?

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4