• Sötisa

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Ja, den här olidliga väntar i ruvningen är det väl ingen som uppskattar?!
    Jag ruvar nu för 6:e gången och tänkte testa lite nytt bara för att.
    Gjorde ett gravtest samma dag som et för att kolla om Ovitriellen satt kvar och det gjorde den för det blev ett supersvagt andra streck. Gjorde ett nytt test igår (rd2) och då fanns det inte kvar så imorgon börjar min tjuvtestarvecka! Jag tänker göra ett test varje morgon för att se när man (jag) tidigast kan plussa om jag nu gör det över huvud taget. Jag har fått tillbaka två stycken tvådagars och hoppas ju innerligt att det ska ta sig..Blev gravid innan sommaren som slutade i mf v 8.
    Ja, som för de som tycker det är spännande med tjuvtest eller bara vill hålla koll för skojs skull så häng på!
    Uppdaterar varje dag hade jag tänkt och slänger in lite symptom också.

Dag 3: lite känningar i nedre delen av magen annars inget!

• Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4
  • Laplata

Hur ska man orka vidare!! här kom det en lite blödningen..så jag tror att det är helt kört..har varit illamående idag emn ingen mensvärk så jag fattar ingenting men jag tror absolut inte att jag är gravid suck man blir sååå himla ledsen!!

Håller tummarna för er som ruvar fortfande!!

• leia83

sötisa: aaaw jag lider med dig. Ush vad jobbigt. *kramar om*

Katey: Åh vad surt.. förstår att det måste vara skit jobbigt ... kram på dig.

Jag är nu på RD 7 och mår pyton. Jag hoppas så att det är pga grav och inte vaggisar. Ont i huvet, mensvärk samt som elektriska stötar i livmodern, ont i brösten, mörka bröstvårtor, illa mående så fort jag äter och blir mätt direkt. Men som sagt allt som känns som grav kan vara på grund av vaggisar det är ju det som är så jäkla surt.
    Kram på er alla

• hella 25

Jag fattar inget! Nu har min mens kommit. Jag som inte skulle ha den förren på fre. Är alltid i tid. Får väl se det som positivt för nu kan vi ju komma igång fet tidigare.

• Pinglan73

Sötisa; kramar om.

Själv har jag 10 dgr till TD..... Är på RD 11...... Tycker det känns som om mensen är på G hela tiden....

• LeaNat

kramar till alla som fått blödning, vet vad ni går igenom.

Som ni redan vet så hade jag också fått blödning under helgen och jag hade plussat på ruvardag 14, idag på ruvardag 18 då min riktiga TD är plussade jag igen, trots min blödning?! ringde barnmorskan och hon gav mig tid för ultraljud men inte förens i slutet av denna månad. Jag frågade om jag möjligtvis kunnat få missfall pga min blödning, men eftersom jag inte haft blödning som en vanlig mens så kanske det inte var missfall. Men jag vet inte riktigt, kan hcg halten vara kvar trots missfall och därför mitt plus eller vad tror ni?

• leia83

LeNat: Hur mycket blöder du? är blodet klar rött eller? Min syster blödde under hela sin graviditet och födde sen en frisk kille. Så du kan ju blöda utan att det behöver vara någon fara. Har du smärtor i magen??
    Hcg halten sjunker ganska snabbt vid ett missfall har jag för mig, men hur snabbt är jag inte riktigt säker på.

• Minette79

LeaNat... Du kan visst vara gravid. När jag var gravid med min dotter så blödde jag ungefär vid mens tid, visste ej om att jag var gravid och fick ha tamponger . Fick inte veta att jag var gravd förän vecka 10. Håller tummarna för dig:)

• Avalie

hej tjejer- minus här på ruvardag 8. usch usch jag hatar verkligen den här väntan.....

Diddi73: vad lååång ruvning du har fått, nästan alla kliniker har ju bara 16-18 dagar vid 2 dagarsodlat. har du vågat testa än?

LeaNat: Du är nog gravid, så länge du inte har riktiga menssmärtor och rikligare blödning finns det hopp ;)

• Laplata

LeaNat: jag skulle be sjukhuset göra ett blovprov, det kan tyvärr visa plus även om en MF är på gång (hände mig )...men om du slutar blöda sä är det mer troligt att allt är OK..Håller tummarna hårt!!

• Pinglan73

Avalie; jag har gjort stim FET, idag RD 12, och därför är det så långt till TD, om man testar tidigare kan det visa fel pga av hormonerna. Så jag får nog hålla mig till nästa vecka iallafall Ingen mens i sikte men mensvärk och lite illamående så det är bara att fortsätta hålla tummarna... Hatar verkligen denna väntan....

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4