• hella 25

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Hej ....
    Hoppar in här om det är ok?

Jag blir helt galen snart av detta väntande. Testade i ons på ruvardag 8 och det var ju självklart - och testade igen i morse och även - då!!!!!

Vi har en son som vi fått via ivf och då testade jag inte tidigt......och sen för ett år sen gjorde vi ivf igen och blev gravida men det slutade i mf.
    Men då testade jag på ruvar dag 8 och 10 och då var det väldigt svagt..
    Kan det ändras( jag tänkte kanske det är olika i varje grav).

Har lite gravsymtom som jag brukar( Tappar mindre hår, starkare naglar, mensvärk som kommer å går,lite tydligare ådror på brösten) men varför är det - trodde att jag skulle + nu ju!!!!!!!!!!

Jag har långa cykel på 35 dagar och ska testa på fre egentligen.

Håller på att blir knäpp!!!!!!!!

• hella 25

Laplata: Varför ska det vara så jobbigt! Förstår att du är ledsen. Hoppas verklign inte att tant röd kommer på måndag.

Vart går ni?

• hella 25

Hej....
    Har läst ikapp lite.

Skickar en massa styrke kramar till er alla.

Här har det inte visa något än(tog ett i lör morse).

Vid förra gången har jag använt cb och apoliva tror jag det heter.
    Vet inte hur jag ska orka vidare denna gång. Tar sååååå mycke kraft + att vi har bara ett fet kvar sen måste vi bet igen......visst vill vi göra allt för att Noah ska få ett syskon men 45000 är mycke pengar för oss.
    Sen är det ju en fråga vad kroppen klarar av ska vi vänta lite eller är det bra att köra på så fort igen med tanke på att akupungturen sitter i lite .......vet inte

• hella 25

Jag fattar inget! Nu har min mens kommit. Jag som inte skulle ha den förren på fre. Är alltid i tid. Får väl se det som positivt för nu kan vi ju komma igång fet tidigare.

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4