• Sötisa

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Ja, den här olidliga väntar i ruvningen är det väl ingen som uppskattar?!
    Jag ruvar nu för 6:e gången och tänkte testa lite nytt bara för att.
    Gjorde ett gravtest samma dag som et för att kolla om Ovitriellen satt kvar och det gjorde den för det blev ett supersvagt andra streck. Gjorde ett nytt test igår (rd2) och då fanns det inte kvar så imorgon börjar min tjuvtestarvecka! Jag tänker göra ett test varje morgon för att se när man (jag) tidigast kan plussa om jag nu gör det över huvud taget. Jag har fått tillbaka två stycken tvådagars och hoppas ju innerligt att det ska ta sig..Blev gravid innan sommaren som slutade i mf v 8.
    Ja, som för de som tycker det är spännande med tjuvtest eller bara vill hålla koll för skojs skull så häng på!
    Uppdaterar varje dag hade jag tänkt och slänger in lite symptom också.

Dag 3: lite känningar i nedre delen av magen annars inget!

• Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4
  • Greta1

Hej! Det här vill jag följa {#lang_emotions_smile} Jag är på RD7 och sa till mig själv tidigare att jag INTE skulle tjuvtesta, men nu börjar det klia lite i fingrarna minsann... Men innan RD10 ska jag försöka låta bli, Ovitrellen ska ju kunna sitta i upp till 10 dagar så.

• mammaNena

Jag hänger på. hej här med greta

• Greta1
    mammaNena skrev 2009-09-05 17:19:41 följande:
    Jag hänger på. hej här med greta
    Hej helenas! {#lang_emotions_smile} Din lilla tjuvtestare där {#lang_emotions_wink} Skämt åsido! Du var modig med ett så tidigt test...jag fnular på att vänta åtminstone till RD8 eftersom Ovitrellen kan sitta i 10 dgr. Men jag vet inte...kanske ska vänta till TD ändå?
  • mammaNena

Men det e ju en pina att vänta!! jag vill göra 5 test till nu på en gång
    fattar inte hur du kan hålla dig! men du hade korta metoden eller??

Greta1 skrev 2009-09-05 17:24:40 följande:
    Hej helenas!  Din lilla tjuvtestare där  Skämt åsido! Du var modig med ett så tidigt test...jag fnular på att vänta åtminstone till RD8 eftersom Ovitrellen kan sitta i 10 dgr. Men jag vet inte...kanske ska vänta till TD ändå?
  • Greta1
    mammaNena skrev 2009-09-05 17:25:47 följande:
    Men det e ju en pina att vänta!! jag vill göra 5 test till nu på en gång fattar inte hur du kan hålla dig! men du hade korta metoden eller??
    Jag veeeeet!! {#lang_emotions_laughing} Hahaha!! 5 test till! Du är rolig du!! Nej jag körde långa metoden. Ja jag vet inte hur jag kan hålla mig...rädd för att bli glad för att sedan få bli besviken kanske...? Jag vet inte
  • Sötisa
    Greta1 skrev 2009-09-05 17:18:31 följande:
    Hej! Det här vill jag följa  Jag är på RD7 och sa till mig själv tidigare att jag INTE skulle tjuvtesta, men nu börjar det klia lite i fingrarna minsann... Men innan RD10 ska jag försöka låta bli, Ovitrellen ska ju kunna sitta i upp till 10 dagar så.
    Jag plussade på dag 10 förra gången, heja heja!
  • Greta1
    mammaNena skrev 2009-09-05 17:25:58 följande:
    menar 2 dagars odling
    Japp!
  • Greta1
    Sötisa skrev 2009-09-05 17:32:25 följande:
    Jag plussade på dag 10 förra gången, heja heja!
    Se där ja!! {#lang_emotions_smile} Ja man kanske ska köra ett litet tjuvtest på RD 10 eller 11 då...
  • mammaNena

jag e ju på rd 6 men jag har ju en 5 dagars blasto.

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4