• Sötisa

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Ja, den här olidliga väntar i ruvningen är det väl ingen som uppskattar?!
    Jag ruvar nu för 6:e gången och tänkte testa lite nytt bara för att.
    Gjorde ett gravtest samma dag som et för att kolla om Ovitriellen satt kvar och det gjorde den för det blev ett supersvagt andra streck. Gjorde ett nytt test igår (rd2) och då fanns det inte kvar så imorgon börjar min tjuvtestarvecka! Jag tänker göra ett test varje morgon för att se när man (jag) tidigast kan plussa om jag nu gör det över huvud taget. Jag har fått tillbaka två stycken tvådagars och hoppas ju innerligt att det ska ta sig..Blev gravid innan sommaren som slutade i mf v 8.
    Ja, som för de som tycker det är spännande med tjuvtest eller bara vill hålla koll för skojs skull så häng på!
    Uppdaterar varje dag hade jag tänkt och slänger in lite symptom också.

Dag 3: lite känningar i nedre delen av magen annars inget!

• Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4
  • Sötisa
    leia83 skrev 2009-09-06 11:17:14 följande:
    Sötisa: Finns det någonstans man kan läsa om det måntro??
    Leija, gör ett inlägg, det finns så mycket folk här som kan så mycket, du kommer säkert få ett eller flera svar då!
  • leia83

ok det gör jag. Lycka till med ruvningen. Det låter ju onekligen bra

• Pinglan73

sötisa; hur går det för dig? Roligt inlägg.
    Här kommer en ruvare (RD 4) till som är riktigt otålig men jag ska nog hålla mig tills det närmare sig TD, jag har TD först 3 veckor efter FET så det är ett tag kvar....Jag blev precis som du gravid innan sommaren men slutade i mf i v.8. Så vi får hoppas på det stora plusset nu.

• leia83

Nu ansluter jag mig också till gänget ruvare. Fick tillbaka ett fint 8 calls embryo igår. Ruvardag 2 idag nu då
    Super nervöst. Vågar knappt röra mig, är så rädd att ägget inte fäster. mannen min klappar på magen hela tiden och ber ägget att hitta en fin mysig plats att borra in sig i hoppas tankens kraft hjälper ...

• Sötisa

Hej, idag är en riktig deppdag för mig, jag känner mig helt tom. Det jag kände igår i äggstockarna och ryggen är som bortblåst, tur på ett sett för det kändes inte som att det var positivt. Hur mår ni andra?

Uppdaterar lite:

Dag 3: lite känningar i nedre delen av magen annars inget!

Dag 4: minus på testet! ömma äggstockar och ont i ryggslutet, har inte kännt så här kraftigt någon ruvning så jag måste ringa imorgon till kliniken om det inte blir bättre, har riktigt ont! Det började igår kväll..

Dag 5: minus på testet i morse! Ont i ryggslutet när jag vaknade annars nada känningar idag!

• Ellia

Rolig strategi att testa varje dag! Själv hade jag planerat "vara-j-ligt-cool-metoden" efter FET igår. Den funkar sådär...
    Men här verkar det vara många som är i samma läge som mig (missfall efter första ET i våras och nu första FET) så jag ansluter mig gärna!
    Har nu 17 dagar kvar till TD....

• Greta1

RD9, börjar fnula på ett tjuvtest...men inser samtidigt att oavsett resultat så kommer jag tänka "nåja har ju inte td än"...

• leia83

Sötisa: Behöver inte betyda något alls. När man är gravid kan det skifta från dag till dag hur man känmner sig. Ta inte ut sorgen i förskott. Kram på dig

• Pinglan73

sötisa; känner som du, ena sekunden är jag övertygad att jag är gravid och nästa tror jag inte ett dugg på det.... åh vad tiden kan gå sakta... vem hänger på visarna...

• Mysen

Det här var en rolig tråd att följa, jag hänger på! Ruvar inte än men snart så. Blir troligen ÄP i början på nästa vecka om allt går som det ska.

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4