• Sötisa

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Ja, den här olidliga väntar i ruvningen är det väl ingen som uppskattar?!
    Jag ruvar nu för 6:e gången och tänkte testa lite nytt bara för att.
    Gjorde ett gravtest samma dag som et för att kolla om Ovitriellen satt kvar och det gjorde den för det blev ett supersvagt andra streck. Gjorde ett nytt test igår (rd2) och då fanns det inte kvar så imorgon börjar min tjuvtestarvecka! Jag tänker göra ett test varje morgon för att se när man (jag) tidigast kan plussa om jag nu gör det över huvud taget. Jag har fått tillbaka två stycken tvådagars och hoppas ju innerligt att det ska ta sig..Blev gravid innan sommaren som slutade i mf v 8.
    Ja, som för de som tycker det är spännande med tjuvtest eller bara vill hålla koll för skojs skull så häng på!
    Uppdaterar varje dag hade jag tänkt och slänger in lite symptom också.

Dag 3: lite känningar i nedre delen av magen annars inget!

• Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4
  • Minette79

HonSomHarDetLångaStörigaNicket... Hej jag testade lite tidigare med faluns gravtest och det var svagt från början men blev starkare, precis som för dig. Testade med CB dagen efter och det blev ett fint starkt plus. Så jag tror att du är gravid:)

• leia83

Tetinne: Då befinner vi oss lika i tid. Jag är på RD12 idag. Hur känner du dig?

• Tintene
    leia83 skrev 2009-09-18 20:19:40 följande:
    Tetinne: Då befinner vi oss lika i tid. Jag är på RD12 idag. Hur känner du dig?
    Jag känner tyvärr inget speciellt... Tror d blir mens vilken dag som helst... Chokladsug som jag alltid har innan mens... Du då?
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Minette79 skrev 2009-09-18 19:37:44 följande:
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket... Hej jag testade lite tidigare med faluns gravtest och det var svagt från början men blev starkare, precis som för dig. Testade med CB dagen efter och det blev ett fint starkt plus. Så jag tror att du är gravid:)
    Då tror du helt rätt!
    Jag har nu testat med CB och där rådde det ingen tvekan om att det är en liten på G
    Jag har verkligen inte fattat det men shit vad glad jag är
  • ProPPens
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-18 20:51:40 följande:
    Då tror du helt rätt! Jag har nu testat med CB och där rådde det ingen tvekan om att det är en liten på G Jag har verkligen inte fattat det men shit vad glad jag är
    GRATTIS!!!
  • Minette79

HonSomHarDetLångaStörigaNicket... Grattis vad kul. Då kommer vi om allt går bra få tillökning samtidigt. Men man törs verkligen inte ta ut något i förskott

• leia83
    Tintene skrev 2009-09-18 20:48:05 följande:
    Jag känner tyvärr inget speciellt... Tror d blir mens vilken dag som helst... Chokladsug som jag alltid har innan mens... Du då?
    Jag har ju såklart varit super størig och kænnt mig hur gravid som helst sedan RD 5 ungefær. Har en låååång lista på symtom. Kan vara vaggisarna eller ønsketænkande. Vågar i alla fall inte lyssna på min kropp
  • leia83
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-09-18 20:51:40 följande:
    Då tror du helt rätt! Jag har nu testat med CB och där rådde det ingen tvekan om att det är en liten på G Jag har verkligen inte fattat det men shit vad glad jag är
    stort grattis till dig. Spotta lite grav hormoner på oss andra också ær du snæll
  • Avalie

Hej tjejer, grattis till plusset Honsom...
    Själv tjuvtestade jag idag ruvardag 12 och fick ett fett minus, tror inte det har blivit ngn denna gång, blev lite ledsen men det känns ändå ok.

• Pinglan73

RD18 och allt är lugnt..... nu tror jag tiden stannat fullkomligt....

• Pinglan73

Grattis HonSomHar.... Lycka till!

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

*Hoppar runt och försöker sprida iväg gravhormoner*

Tack alla ni snälla för gratulationerna hoppas att ni alla snart blir så där tjocka gemytliga!

• leia83

jag fick mens och minus BLÄÄÄÄÄÄÄ!! Får köra igång igen i oktober. Grattis till alla plus

• Tintene

Här e en till som tjuvtestat minus o har mensen på G. Känns tungt detta var vårt tredje försök ..... :(
    Leia: Vi får ta nya tag tillsammans i oktober!

Lycka till alla andra!

• Avalie

Fett minus idag på testdag...,

Tror vi får nästa försök till dec-jan,dom har så långa köer på Huddinge....

• LeaNat

jag har fortfarande inte fått min riktiga blödning efter et, vad kan vara fel?

• Avalie

Blir ju litre konstigt ibland med cykeln när man har massa hormoner i kroppen mm. Kanske din kropp inte har fattat än. Men om den inte kommer snart kanske du borde göra en gyn undersökning för att kolla att allt är ok. Annars kan man ju få tabletter som framkallar mens.

• barnlangtanivf
    Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! kram
Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4