• Sötisa

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Ja, den här olidliga väntar i ruvningen är det väl ingen som uppskattar?!
    Jag ruvar nu för 6:e gången och tänkte testa lite nytt bara för att.
    Gjorde ett gravtest samma dag som et för att kolla om Ovitriellen satt kvar och det gjorde den för det blev ett supersvagt andra streck. Gjorde ett nytt test igår (rd2) och då fanns det inte kvar så imorgon börjar min tjuvtestarvecka! Jag tänker göra ett test varje morgon för att se när man (jag) tidigast kan plussa om jag nu gör det över huvud taget. Jag har fått tillbaka två stycken tvådagars och hoppas ju innerligt att det ska ta sig..Blev gravid innan sommaren som slutade i mf v 8.
    Ja, som för de som tycker det är spännande med tjuvtest eller bara vill hålla koll för skojs skull så häng på!
    Uppdaterar varje dag hade jag tänkt och slänger in lite symptom också.

Dag 3: lite känningar i nedre delen av magen annars inget!

• Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4
  • Laplata

Sötisa: det kanske kan vara nidblödning! jag tror att det kan vara bra tecken om det bara är små blödningar

Jag är i RD8 och har ömma bröst men det var värre för någon dag sedan! Jag hade haft stickningar i höger sida men sedan två dagar har jag inte kännt så himla mycket!..Ska försöka hålla mig till på Lördag (RD11) eftersom det var då jag plusade föra gången...men vi får se om jag lyckas hålla mig!

Håller tummarna för oss alla!!

• Sötisa

Laplata- jag har läst lite om nidblödning men det håller väl inte i sig i flera dagar?? Hoppas kan man ju göra

Mina symptom gick också ner runt dag 8-9 förr gången men jag plussade minsann!

• leia83

Sötisa: Låter spännande sötisa. Oavsätt vad så är det väl för tidigt för mensen att komma nu??

Jag har sån mensvärk nu. Började ordentligt i går kväll, stramar och drar som sjutton i livmodern. AJ AJ AJ ... känns som om mensen ska komma vilken sekund som helst även om det är alldeles för tidigt.
    Ruvardag 4

• Katey

Mina symptom har också varierat med tiden. Här kommer en liten lista för de som är nyfikna.

RD 1 - 4: Jättesvullna och ömma bröst, blev så redan före ET, måste ha varit en reaktion på Pregnyl och Crinone. Trött och kände mig allmänt ur form.

RD 5: Brösten inte lika svullna och ömma längre. Lite orolig känsla i magen, inte ont men känner av den lite liksom, svårt att förklara. Lite illamående på kvällen och rapig.

RD 6: Brösten tillbaka på nästan normal status, inte alls svullna längre men ömmar lite grann fortfarande. Fortsatt orolig känsla i magen. Illamående på kvällen, rapig.

RD 7: Brösten inte alls svullna och ömma längre! Lite svag molvärk i livmodern. Kraftigt illamående på kvällen, fruktansvärt rapig i flera timmar!

RD 8: Lite molvärk i livmodern. Lite illamående av och till på dagen samt kvällen. Huvudvärk.

RD 9: Lite molvärk i livmodern. Lite värk i ländryggen. Huvudvärk. Får se om kvällsillamåendet kommer tillbaka ikväll...

• Pinglan73

Är på RD 6: känns som mensvärk mest hela tiden och har huvudvärk. Kan oxå känna mig lite illamående ibalnd..... Hoppas ju givetvis att detta är goda tecken på graviditet

• leia83

har börjat få sura uppstötningar nu på eftermiddagen och kräktes lite när jag rapade vid några tillfällen ÖRK! hoppas det är bra tecken...

• Minette79

Jennyz... Så din klinik räknar så...det låter ju bättre att vara på RD 7 än 4 då har man ju liksom kommit lite längre...det känns som att an får vara glad för varje dag som går utan blödning... även om inte än blödning behöver betyda så mycket...
    Jag tycker liksom flera av er att brösten inte är lika onda längre... Jag var enormt saltsugen efter ET men det bär också borta... Jag är däremot hungrig nästan jämt, så man får nog räkna med något kilo extra:)... Sedan känns det som att jag har mensvärk lite till och från

Katey... Dina symtom låter väldigt lovande... hoppas vi får många som plussar här i tråden!

• LeaNat

Hej allihop.....

Jag är inne i min 13 ruvardag, och idag när jag var på toa och torkade mig så fick jag liten rosa fläck på pappret, vet inte om jag ska börja oroa mig. Jag grät väldigt mycket fick tröst från mannen. Men jag har inte fått någon mer rosa flytning, men ska jag vara orolig är det början på min mens?? vad tror ni??

• Avalie
    LeaNat skrev 2009-09-09 19:41:10 följande:
    Hej allihop..... Jag är inne i min 13 ruvardag, och idag när jag var på toa och torkade mig så fick jag liten rosa fläck på pappret, vet inte om jag ska börja oroa mig. Jag grät väldigt mycket fick tröst från mannen. Men jag har inte fått någon mer rosa flytning, men ska jag vara orolig är det början på min mens?? vad tror ni??
    hej hoppar in här med, är bara på ruverdag 2. men sist jag ruvade fick jag en blödning på dag 9, men på dag 11 plussade jag. Så så länge det inte e som vanlig mens o så o bara en sporadisk blödning så kan plussa i alla fall sen :)
  • LeaNat

jag hoppas verkligen på det, vågar inte ta test heller

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4