I morgon börjar jag testa, ruvardag 4
hej hej alla. Jag får tillbaka ett ägg i eftermiddag som har odlats i tre dagar, hur lång tid tar det för ett 8 cells embryo att fästa??
hej hej alla. Jag får tillbaka ett ägg i eftermiddag som har odlats i tre dagar, hur lång tid tar det för ett 8 cells embryo att fästa??
Sötisa: Finns det någonstans man kan läsa om det måntro??
ok det gör jag. Lycka till med ruvningen. Det låter ju onekligen bra
Nu ansluter jag mig också till gänget ruvare. Fick tillbaka ett fint 8 calls embryo igår. Ruvardag 2 idag nu då
Super nervöst. Vågar knappt röra mig, är så rädd att ägget inte fäster. mannen min klappar på magen hela tiden och ber ägget att hitta en fin mysig plats att borra in sig i hoppas tankens kraft hjälper ...
Sötisa: Behöver inte betyda något alls. När man är gravid kan det skifta från dag till dag hur man känmner sig. Ta inte ut sorgen i förskott. Kram på dig
undrar över en sak. nu när jag var på toaletten så hade jag en blodblandad flytning på pappret när jag torkat mig. Vad betyder det? Är det klippt nu eller är det ett resultat efter ingreppet igår??
Har även dunder ont i magen och innuti slidan....(ursäkta detaljerna) Någon som har någon tanke?
Gjorde ett ET igår
tack för att ni lugnar mig. Blev livrädd när jag såg blodet.
Idag är jag på ruvar dag 3 och sviiiiin trött. Har väl med progesteronet att göra förmodar jag. Annars känner jag NADA. Hur mådde ni andra vid denna tidpunkten eller hur mår ni nu?
Katey: OOOH låter spännande. Det verkar ju onekligen positivt.
Håller tummarna för dig. Meddela i morgon hur det har gått
Sötisa: Låter spännande sötisa. Oavsätt vad så är det väl för tidigt för mensen att komma nu??
Jag har sån mensvärk nu. Började ordentligt i går kväll, stramar och drar som sjutton i livmodern. AJ AJ AJ ... känns som om mensen ska komma vilken sekund som helst även om det är alldeles för tidigt.
Ruvardag 4
har börjat få sura uppstötningar nu på eftermiddagen och kräktes lite när jag rapade vid några tillfällen ÖRK! hoppas det är bra tecken...