Vrena morsorna snackar vidare..
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Imorgons ka jag på mässa i Stockholm ska bli såååå skönt, vet inte när jag var borta en hel dag från familjen sist men jag vet att jag behöver det
Mat för livet på Kistamässan ska jag på tillsammans med Gunilla och Malin det är en mässa om allergi
gokväll:)
hoppas ni alla mår bra :)
barnen har haft varsin kompis här so ska sova över...de somnade väl för ca 20 minuter sen..men de har haft bra roligt! får se hur trötta de är imorgon. bäst att en annan oxå går o lägger sig så man är piggelin imorgon och ifall någon vaknar eller någe...
sweet dreams :)
Glöggkväll hos Helena lördagen 28:e november med start ca 18:30
Glöggkväll hos Helena lördagen 28:e november med start ca 18:30
Lite knytis modell mat
Vem kommer? Vem tar med vad?
(man kan ju gå ihop flera på en och samma sak för att förhindra
att det blir mängder med mat som ingen orkar äta upp)
Helena - står för glögg med tillbehör
Clara - matbröd och sallad
Anna - Lindas pastasallad...eller nån annan pastasallad
Sandra -Godis
Maria - en paj
Elin - en bricka med kallskuret, korvar och skinka mm.
Lotta - snacks
Sofia -
Jessica -
Elli -
Fia -
Jenny F -
Mia -
Ammi -
Tjoho!!! Lajbansson.se hade fått in nya bilgarage, så nu är sista klappen beställd och klar, superskönt!!
håhå, här fixas det och donas! Några stjärnor på plats, dammat (fy tusan va det behövdes, har ALDRIG sett en sån svart trasa ) lyssnar på julmusik på spotify, blev äckligt sugen på glögg, och börjar konstigt nog känna nån slags jul-stress...... Konstigt!
Trevlig tisdag!
Gaaah, Maria, vad jag avundas din energi. Måste vara åldern som drar ner mig i apati...jag är så inih-vete trött, begriper inte vad det är med mig. På en vecka har all ork försvunnit, jag är trött hela tiden men kan inte sova på natten, jag blir helt sinnessjuk när jag inte får sova.