Vrena morsorna snackar vidare..
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Fy va tråkigt, Lotta! Usch, ja det är som sagt alltid tråkigt när förhållanden spricker... Jag vet inte, men det känns som om folk ger upp för lätt nu förtiden. Folk separerar både hit och dit. Har dom barn ihop? Isåfall bör man kämpa in i det sista. Men det evrkar ju som om hon inte vill kämpa för dom..
Och, nu är det fredag IGEN. Sjuttsingen va snabbt veckorna går. Imorgon ska jag och mamma och mina syrror på Ladies Night, ska bli så jäkla kul, bo på hotell och bara snacka skit!!!!
Trevlig helg alla fina Vrenisar!
Nej de har inga barn iallafall. Men från att vilja flytta till ett nytt hus tillsammans, prata giftermål och bebis ena veckan och sen komma och säga att hon inte vill längre känns ju inget vidare. Idag fick han veta från mäklaren att husköpet går inte att häva heller. Man kommer ju över det så småningom men just nu är det ine så kul.
Ha en trevlig helg allihop!
Jenny
Glömde
Jag kommer gärna om jag kan, ska kika kalendern så återkommer jag
Jaha nu är vi hemma i svinkalla Sverige igen *brrrr* från 27-28 grader till 3 kändes lite sådär, hemma hade vi 15 grader när vi gick och la oss vid 12 inatt, på med jamasar och täcket upp till öronen så funka det oxå
ja ingen rolig omställning Anna! Längtar oxå utomlands!har ni haft det bra?
ni kan aldrig gissa vad jag gjorde igår, slog in en massa julklappar!! haha nästen alla klara det är så himla skönt! så ute igod tid harjag nog aldrig varit!
nehej lite städning o lite senare ska barnen på kalas på mcdonalds!
ha en trevlig kväll!
Bara 3-5 utbrott om dagen... lyllos , lill-Frallan får totalbryt säkert 10 gånger om dagen, suck! Jag har redan tappat räkningen på antalet gråtattacker idag, pust och stånk! Vad roligt att ni har haft det bra på semestern, jag längtar iväg på semester så jag snart blir galen. Så skönt att komma hemifrån, inga måsten. Skönt!
Vi skulle gått på teater idag, men klantmamman tog fel tid så vi kom för sent. Det blev en film och gårdagens missade lördagsgodis istället. Jag längtar redan tills barnen somnat så jag får ta fram MITT lördagsgodis och titta på filmen JAG hyrt. Tröööööött...imorgon blir det öppna och sen badhuset, om jag inte blivit sjukare än idag, d.v.s. Kram på er alla mammor, vi ses och hörs!
Urk, ett stycke rejält sleten Maria.... Fy 17, va roligt vi har haft den här helgen. Nu ska jag kasta mig i soffan och vila lite, bultar så konstigt i huvvet!