Vrena morsorna snackar vidare..
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Men vars fan tog solen vägen? Inte för att jag tänker gå ut, men det blev så mörkt!! Har städ-dag, jävla badrummet, äckligaste vrån i hel huset!!! Nu ska mupphuset skina.
Ciaooooo
Ja jävla sol att försvinna, är ju värsta Arktis utanför dörren idag, hu! Vi har just varit i stan och handlat på Mio, och även beställt tapeter till barnens rum. Superfina! Nu ska jag hämta Frallan, och by the way...Busfabriken på torsdag IGEN , den här gången med familjen Eng !
Nu är Alexandras ADHD utredning klar och det var inte många överraskningar där direkt men hon är hyperaktiv, impulsiv och svårt med uthållighet hon har också svårt att göra flera saker samtidigt (hennes resultat var under genomsnittet för sin ålder) så på måndag ska vi till läkaren på BUP och diskutera medcinering av Concerta för att hjälpa henne hålla fokus i skolan samt tagga ner tempot lite med kompisarna
Blev inget Busfabrik iaf, men helt okej då jag knappt hinner hem och vända mellan arbetspassen idag...suck! Blev mys i Svalsta med familjen Eng, inte helt fel det heller. Imorgon är det fredag och sen...ledig ända till på tisdag, gud så skönt med helg, ska till och med få åka ifrån man och barn för vintjejkväll i mysbralla, lovely! Hoppas alla haft en bra vecka, ses vi inte i helgen så ses vi på öppna på måndag. Kramis kramis
Meh, hallå, mammorna? Har ni dragit eller är det bara jag som sitter och glor runt på datorn i avsaknad av liv, hehehe. Jaja, trevlig helg på er iaf, nu ska jag in till en väninna och vina litegrann. Mysigt!
Jag har inte heller nåt liv! Men krävande barn som gör att det är omöjligt att få en sekund själv vid datorn!
Dagens jobbigaste; Illvråååååål från v-rummet. Jag rusar dit från köket! Ser Linus med nåt konstigt i ansiktet. STEARIN i hela nyllet och i ögonen!!!! Jävlar va rädd jag blev. Fick bort det och ögonen verkar okej, men han hade svid i huden... No more tända ljus......
Å fy fanken, Maria, skulle dött på stuberten av ren skräck! Tur att det gick bra att få bort, fy tusan vad det måsta gjort ont på honom.
Hade en astrevlig gårkväll med väninnor och lite vin, hoppas på en till med lite andra väninnor om två helger. Det behövs verkligen lite roliga saker att se fram emot i höstmörkret. Ingen Vrenamamma som är sugen på en liten vinkväll? Tänker nog dra ihop något i höst, det kan vi behöva. Det förtjänar vi!
Imorgon blir det en kortis för Elis och mig på Öppna, sen ska vi till förskolan och börja inskolningen. Wish me luck, vi ses imöra. Kram kram