Vrena morsorna snackar vidare..
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Vi ska in idag och vaccinera Natte. Jag hoppas att dom kan göra det fats han är snorig. Men det tycker jag alla barn är mer eller mindre. Så jag tror det ska gå ändå.
Ja det är ju ferber dom är mer observanta på... Lycka till, hoppas det går lika smidigt för er som det gjorde för oss!!!
Jaha nu har vi alla tre fått sprutan.
Gick bra men han blev ju ledsen men han fick åka till Max och sen fick han en bil på Citygross för att han var så duktig.
Jag och Benny fick också sprutan där.
Det var inte vad vi planerade men det gick ju bra och smärtfritt. Kände ju inte något. Och inte nu heller så det bådar ju bra.
Så orättvist! Jag frågade om inte jag kunde få igår när vi ändå var där, hade tom med mig vaccinationskortet, men NEEEEEJ det fick jag inte!!!!
Skönt att det gick bra, mina fick också en varsin bil för att dom var så duktiga!!
Va, nääääää???? Vilka då? Inboxa om du inte kan skriva här. Fan, det tar väl typ två veckor innan vaccinet börjat verka... Gulp! Skit, då kanske dom blir sjuka iaf, då var all oro och allt med sprutan förgäves ju. Buhuuuu.
Jag har slagit in julklappar, hoppas ungarna lever så länge att dom hinner få dom. Eller vi kanske får fira jul på sjukhuset. Kul... Fan, jävla svininfluensa....
Japp dom bor ju i andra trappuppgången. Tur att vi tog våran igår säger jag bara för det är ju Pia som hjälper mig med kassörjobbet i huset för hon är ju våran förra kassör.
Och Elli och Isak bor ju i samma trapp. Usch vad jag hatar denna svininfluensa. De är hemsk. Och igår var det ju en 20 åring som hade dött av den.