• elegi

Vrena morsorna snackar vidare..

Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
    IGEN!!!

Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss

• Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..
  • Bosisen

Hej.
    Är det någon som vet om det blir någon Vrenamammorsfest denna höst/vinter?

Sofia frågade mig i onsdags om jag visste något och jag sa att jag inte visste så ja skulle fråga här inne om det var någon som visste något.

Kram på er alla

• elegi
    Bosisen skrev 2009-11-14 08:31:07 följande:
    Hej. Är det någon som vet om det blir någon Vrenamammorsfest denna höst/vinter? Sofia frågade mig i onsdags om jag visste något och jag sa att jag inte visste så ja skulle fråga här inne om det var någon som visste något. Kram på er alla
    Jo det är på gång hos Helena...datum är dock inte riktigt klart
  • clara b

Eventuellt 28:e, jag kollar med henne och skriver här. Sen får vi spread the word bland dem som inte finns på fl. De flesta finns väl på facebook!

• Bosisen

Okej då är det på g alltså. Vad kul. Kram

• elegi
    clara b skrev 2009-11-14 16:45:03 följande:
    Eventuellt 28:e, jag kollar med henne och skriver här. Sen får vi spread the word bland dem som inte finns på fl. De flesta finns väl på facebook!
    Ja det var med bland de datumen vi diskuterade i torsdags på öppna 27:e, 28:e och 4 eller 5:e var på tapeten
  • clara b

28:e är spikat, tidpunkt vet jag inte. Ska bli så trevligt och dessutom skönt att det inte är så jättelångt fram, jag är i behov av en tjejkväll. Nu har jag ätit mig själv in i sockerkoma, måste lägga mig raklång och återhämta mig. Vi ses på öppna, de av er som kommer på måndag. Kramis

• elegi
    clara b skrev 2009-11-14 21:49:12 följande:
    28:e är spikat, tidpunkt vet jag inte. Ska bli så trevligt och dessutom skönt att det inte är så jättelångt fram, jag är i behov av en tjejkväll. Nu har jag ätit mig själv in i sockerkoma, måste lägga mig raklång och återhämta mig. Vi ses på öppna, de av er som kommer på måndag. Kramis
    Åhh vad bra då ska vi sprida det
  • Bosisen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vad kul det ska bli. Jag kan också så då är det ännu roligare. Ska sprida det vidare jag med.
    Om jag inte får jobb i morgon så kommer jag och Natte till öppna men om jag inte är där så har jag fått jobb. Förra måndagen fick jag ju det så då fick ju pappa gå istället. Så kan det gå.
    Kram

• maria8109

Sådärja! Nu är dom vaccinerade, dom små liven. Gick så jäkla smidigt. Kom dit 15.10, ute därifrån 15.30!

Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..