Vrena morsorna snackar vidare..
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Storstäda??? Fattar inget alls, då jag är en vidrig jä**l som gärna gör annat istället, men draken får åka fram dagligen eftersom vi har massa förbannad ved som det rasar om hela tiden.
Elis har haft jätteroligt på förskolan idag! Han grät inte när jag gick och inte när jag kom. Han hade varit lite, lite ledsen när jag varit borta en stund, men han satt gladeligen med nappen både hos Annelie och Teresa, tydde sig jättebra till dem. Skönt för en mamma att höra, jag känner mig så lättad! Nu kör vi på med lämningar, imorgon och sen hela nästa vecka, sen går de in på sitt ordinarie schema. Då börjar verkligheten!
Gokväll alla mammor :)
tänkte påminna om mitt me & I party på söndag :)
tänkte bjuda på lite fika så det vore trevligt att veta ungefär hur många som kommer! Ni kan völ skriva här eller på facebook!
Hoppas ni alla får e trevlig helg!!
Kram:)
Hej hopp! Härligt med lördag (igen!!!). Veckorna går såååå fort. Nu är det ju snart dags att julpynta, blev så sugen på att ta fram ljusstakarna och stjärnorna idag, men jag får väl ge mig till tåls en månad antar jag.
Jag ska snart i väg och jobba, känns helt okej då ungarna håller på att riva hela huset. Good Luck Daniel!
I morse bestämmde jag mig!!! För vaccinering alltså. Hela familjen ska bli stuckna! Jenny, hur känner du dig? Fick du några biverkningar? Är det nån mer i tråden som tagit vaccinet?
Nehäpp, dags att säga hej då till familjen och styra kosan mot stan!
Trevlig lördag på er alla!
ont i huvet dagen efter om det nu berodde på det!?! annars bara öm i armen i två dagar, ingen fara tyckte jag! ha en mysig lördagskväll :)
Jag, Micke och ska vaccinera oss, Elis är för liten.
Oj, här var inget direkt drag, må jag säga. Hepp, gonatt iaf.
Oj, här var inget direkt drag, må jag säga. Hepp, gonatt iaf.
Å nej, vilken död tråd! Jag gör ett upplivningsförsök!
Har precis lämnat barnen hos mormor och morfar, hann med en sväng på city gross där jag hade siktet inställt på en sån där formad skön kudde, dyrt kalas blev det iaf 700 spänn fattigare åkte jag hem och nu väntar jag på en trött och grinig gubbe som slutar kl 16!
Trevlig helg alla goa mammor!
halloj:) ja här var det inte så mycket drag ;)
jag har haft tankarna på annat håll..tänker på hur våran framtid kommer att se ut...hade ju räknat med att det kunde bli två även denna gång men ändå trodde man det ju inte förrän man såg dem där på skärmen :)
väntar besök o ikväll blir det 1års kalas!
kram på er o hoppas ni får en mysig lördag!