• elegi

Vrena morsorna snackar vidare..

Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
    IGEN!!!

Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss

• Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..
  • edis

Min bror fick svininfluensan förra veckan. Han var till VC och tog prov och det var den. Han hade hosta och värk i kroppen och feber, runt 39.5. Efter tre dagar så var febern borta och nu är han helt ok igen. Så det behöver inte bli så allvarligt.

• clara b

Nej, den är ju inte farligare än andra influensor som kommer varje år, bara mer smittsam. Är man inte rädd varje år tror inte jag att det är nödvändigt att vara det just i år heller.

Så, partaj då den 28:e! Jag tänkte ta med hembakt bröd, låter det bra? Micke får snatta sallad på jobbet så plockar jag med några krukor till den som tänkt bidra med sallad .

• elegi
    edis skrev 2009-11-19 13:37:32 följande:
    Min bror fick svininfluensan förra veckan. Han var till VC och tog prov och det var den. Han hade hosta och värk i kroppen och feber, runt 39.5. Efter tre dagar så var febern borta och nu är han helt ok igen. Så det behöver inte bli så allvarligt.
    Skönt att han slapp bli så dålig "vanliga" människor verkar ju inte bli så sjuka, eller iaf inte de flesta däremot de med ex. astma verkar få lite större besvär men ajg tror inte heller att det behöver vara värre än andra influensor dom kan ju också bli farliga för ex. astmatiker
  • elegi
    {#lang_emotions_tomte}Glöggkväll hos Helena lördagen 28:e november med start ca 18:30{#lang_emotions_tomte}
    Lite knytis modell mat
    Vem kommer? Vem tar med vad?
    (man kan ju gå ihop flera på en och samma sak för att förhindra
     att det blir mängder med mat som ingen orkar äta upp)
    Helena - står för glögg med tillbehör
    Clara - matbröd och kruksallad
    Anna - hmmm vet ej får fundera
    Sandra -
    Maria -
    Elin -
    Linda -
    Lotta -
    Sofia -
    Jessica -
    Elli -
    Ella -
    Fia -
    Jenny F -
    Jenny S -
    Mia -
    Lena -
    Ammi -

Hoppas jag inte glömt nån som brukar komma, om ni inte kan/vill hojta så tar jag bort er från listan, har messsat alt. inboxat alla via facebook
  • elegi

Plockar bort namn varefter jag får mess om att de inte kan

{#lang_emotions_tomte}Glöggkväll hos Helena lördagen 28:e november med start ca 18:30{#lang_emotions_tomte}
    Lite knytis modell mat
    Clara - matbröd och kruksallad
    Sandra -
    Maria -
    Elin -
    Linda -
    Lotta -
    Sofia -
    Jessica -
    Elli -
    Ella -
    Fia -
    Jenny F -
    Jenny S -
    Mia -
    Ammi -

Hoppas jag inte glömt nån som brukar komma, om ni inte kan/vill hojta så tar jag bort er från listan, har messsat alt. inboxat alla via facebook
  • clara b

Clara - matbröd och sallad
    Sandra -
    Maria -
    Elin -
    Linda -
    Lotta -
    Sofia -
    Jessica -
    Elli -
    Ella -
    Fia -
    Jenny F -
    Jenny S -
    Mia -
    Lena - kan inte komma
    Ammi -

• elegi
    Lite knytis modell mat

Clara - matbröd och sallad
    Anna -
    Sandra -
    Maria -
    Elin -
    Linda -
    Lotta -
    Sofia -
    Jessica -
    Elli -
    Ella -
    Fia -
    Jenny F -
    Jenny S - kan inte komma
    Mia -
    Lena - kan inte komma
    Ammi -
  • maria8109

Lotta, det där lät ju nästan helt okej, sjuk i några dagar bara. Lite extra semester ! Vet faktiskt inte varför jag är så nojjig just den här influensan! Troligtvis för att den är lite värre för barnen samt att det knappt går att hålla sig undan eftersom den är så vidrigt smittsam.

Freeeeeedaaag, igen. Sjukt snabbt va veckorna rullar på. Har absolut ingen lust att jobba idag, är lite körigt med en chef som är hemsk, extremt mycket ensam-jobb vilket är lite tungt och ungar som bara trotsar och inte alls tänker ta på sig kläder. Allt vore mycket enklare att bara stanna inne och inte bry sig!

Hejsvejs, over and out!

• elegi
    maria8109 skrev 2009-11-20 08:10:07 följande:
    Lotta, det där lät ju nästan helt okej, sjuk i några dagar bara. Lite extra semester ! Vet faktiskt inte varför jag är så nojjig just den här influensan! Troligtvis för att den är lite värre för barnen samt att det knappt går att hålla sig undan eftersom den är så vidrigt smittsam. Freeeeeedaaag, igen. Sjukt snabbt va veckorna rullar på. Har absolut ingen lust att jobba idag, är lite körigt med en chef som är hemsk, extremt mycket ensam-jobb vilket är lite tungt och ungar som bara trotsar och inte alls tänker ta på sig kläder. Allt vore mycket enklare att bara stanna inne och inte bry sig! Hejsvejs, over and out!
    Å sen så är det höst också...mörkt, kallt, blött.....som om det andra vanliga liksom inte är nog ändå...

Fördelen med fredag är att man kan ta ett glas vin eller en öl framåt kvällningen och sitta och mysa i soffan till Idol eller nåt
  • Fia a

ska vi hålla "jultema"?? Isf kan jag ta med en janssons. Är ju gott till bröd å sallad

Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..