Vrena morsorna snackar vidare..
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Jaha tiden går fort när man har roligt så nu var det dags för ny tråd
IGEN!!!
Välkomna alla som har koppling till/bor i Vrena att komma in och snacka skit med oss
Min bror fick svininfluensan förra veckan. Han var till VC och tog prov och det var den. Han hade hosta och värk i kroppen och feber, runt 39.5. Efter tre dagar så var febern borta och nu är han helt ok igen. Så det behöver inte bli så allvarligt.
Nej, den är ju inte farligare än andra influensor som kommer varje år, bara mer smittsam. Är man inte rädd varje år tror inte jag att det är nödvändigt att vara det just i år heller.
Så, partaj då den 28:e! Jag tänkte ta med hembakt bröd, låter det bra? Micke får snatta sallad på jobbet så plockar jag med några krukor till den som tänkt bidra med sallad .
Plockar bort namn varefter jag får mess om att de inte kan
Helena - står för glögg med tillbehör
Clara - matbröd och sallad
Anna - hmmm vet ej får fundera
Sandra -
Maria -
Elin -
Linda -
Lotta -
Sofia -
Jessica -
Elli -
Ella -
Fia -
Jenny F -
Jenny S -
Mia -
Lena - kan inte komma
Ammi -
Lotta, det där lät ju nästan helt okej, sjuk i några dagar bara. Lite extra semester ! Vet faktiskt inte varför jag är så nojjig just den här influensan! Troligtvis för att den är lite värre för barnen samt att det knappt går att hålla sig undan eftersom den är så vidrigt smittsam.
Freeeeeedaaag, igen. Sjukt snabbt va veckorna rullar på. Har absolut ingen lust att jobba idag, är lite körigt med en chef som är hemsk, extremt mycket ensam-jobb vilket är lite tungt och ungar som bara trotsar och inte alls tänker ta på sig kläder. Allt vore mycket enklare att bara stanna inne och inte bry sig!
Hejsvejs, over and out!
ska vi hålla "jultema"?? Isf kan jag ta med en janssons. Är ju gott till bröd å sallad