Eva66 skrev 2010-10-16 01:39:07 följande:
Caidion: Min sambo dog också oväntat, i kammarflimmer, nyss fyllda 40. Sen fick jag veta att de inte hittat några fel alls. Han hade ett fullt friskt hjärta.
Jag tror också att du varit i chock, man är ju alldeles "luddig" i flera månader, iaf var jag det. Tidvis känns det fortfarande så overkligt att han aldrig kommer hem igen.
Fridafia: Ja, det är både och, med två tonåringar. De fick ju mycket tid tillsammans, men det blir ju aldrig tillräckligt... Det är svårt att veta balansen, men vi kan iaf prata om pappa.
Jag tyckte också att urnsättningen var enormt jobbig, att komma dit och se hans namn där... Det är ju så FEL.
MalinoThomas: Fin blogg, och vilken söt son du har!
Var det likadant för er, att efter begravningen försvann en stor del av dem som ringt och stöttat? Det blev tyst, och i det läget klarade jag inte av att ringa och "störa" någon. Tur att jag har några vänner som tål en hel del.
Hoppas att allt går bra med flyttar och allt! Kom ihåg att ta hand om er själva också!
Kram
Jag känner så igen mig i det du skriver....Jag har en del vänner som stöttade mig jätte mycket de första månaderna, men nu har de slukats av sina egna familjeliv. Så nu är det tyst, tomt och ensamt.
Känner som du att jag inte vill tränga mig på/störa.
Hoppas att jag hittar ett sätt att få livsglädjen tillbaka. Nu blir det mörkare och det gör det inte lättare.
Kram Pidde