Tråden för oss äggdonatorer 10
Hej på er!
Vill tacka för att ni finns, som donerar era ägg.
Tänk på att om ni får 10-12 ägg vid era plock, så kan det vara så att de som får era ägg kan ha ett gäng IVF försök bakom sig och ej fått egena ägg och därför behöver er hjälp. Ni är då guld värda
Jag står i kö för att ta emot donator ägg. En lång väntan på något gott
nu har jag fått en tid hos läkare och kurator, ska bli intressant! Fanns dock bara tid dagtid så mina tvillingar (6mån) måste följa med, får se hur det går :)
Jag varnade dock sköterskan som ringde och hon sa att i värsta fall fick jag väl komma en gång till om det krisade :)
Hej,
vi är ett utlandssvenskt, akademiskt par som söker en äggdonator, gärna riktigt ljust blond och intellektuell. Ersättning enligt USA standard utgår, resa till USA samt professionellt omhändertagande på privat klinik. Om detta låter intressant, kontakta oss (signaturen Jannika2010) via FamiljeLivs inbox service för medlemmar.
Med förhoppning om att snart hitta vår Ängel,
Jannika
Måste bara få flika in här och slänga en hel hög rosor över er fantastiska kvinnor som hjälper sådana som mig att få barn. Ni anar inte vilken gåva ni ger oss genom att vara så generösa. Jag har fått konstaterat att jag inte kommer kunna bli gravid med egna ägg och förlitar mig nu helt på er änglar där ute. Min syster vill gärna donera till mig med vi vet inte om det blir godkänt. Så ännu än gång, ni är helt fantastiska och ett stort tack för att ni ger så många kvinnor där utr möjligheten att få barn.
Hej!
Idag ringde jag till Huddinge och kollade hur det hade gått för mottagarparen. Ett par är gravida!!! Tyvärr gick det inte lika bra för det andra paret , men de hade iaf ett frysförsök kvar. Hoppas, hoppas att det går bättre då. Någon som vet hur lång tid det brukar vara mellan försöken? Eller är det upp till mottagaren att välja själv att avgöra när det passar?
Men det känns härligt att det iaf tog sig för ett par. Vilken känsla att ha kunna hjälpt någon till glädje!
Tack till alla i tråden förresten, det har varit så skönt med stöd och att ha några att bolla tankar med.
LindaAI: kul!! såklart mycket roligare om/när det lyckas! :)
Hoppas det kan ta sig för de andra också!