Tråden för oss äggdonatorer 10
Maria68: grattis!! Såå kul att du är gravid, och inte dumt med ett ägg till i frysen :)
Lycka till med allt :)
Ego: ska på läkar och kuratorsbesök på Huddinge nästa vecka, ska bli lite spännande :)
Hej,
Vill bara tacka alla er som donerar ägg och ger oss möjlighet att kunna en vacker dag förverkliga vår dröm. Ni är verkligen underbara människor! jag önskar alla en trevlig helg!
Funderar över att donera mina ägg i framtiden.. Men vill först ha ett barn till. Och fundera ännu mera. Möjligtvis surrogat. För då är det inte mina gener. Men vi får se om några år.
*En fundering.
Finns det par i Sverige som är villiga att betala för ägg??
Vill bara skicka en eloge till er givmilda och hjälpsamma själar som ställer upp och donerar ägg! Ni är GULD värda!
Oj, hade missat att det finna en ny tråd, eller så har jag skrivit i en annan... Jag blev godkänd som donator i Augusti och nu väntar jag bara på att allt ska dra igång, vilket vore möjligt nu eftersom jag lämnade första proverna redan i början av juni men det står still. Jag antar att man väntar till efter julhelgerna osv.
Härligt att läsa om lyckade donationer!
Stor puss och kram tull er underbara människor som donerar. För mig och min man är enda möjligheten att få barn via äggdonation men tyvärr får vi ingen hjälp i Sverige. Men är ändå så tacksam gentemot er, blir helt gråt färdig när jag läser vad ni fantastiska kvinnor går igenom för vår skull. Kram på er.
Hej alla!
Jag vill också skicka en kram till er som går igenom behandlingar för att hjälpa andra, av empati för oss som behöver hjälp.
Fröken Bus