Hur mycket har du i skulder till kronofogden?
Hur mycket har du i skulder?
endast du med skulder svarar!
ska vi peppa varann att lösa vår ekonomiska situation?
Hur mycket har du i skulder?
endast du med skulder svarar!
ska vi peppa varann att lösa vår ekonomiska situation?
ca 50 000. Mesta är CSN. och så lever jag på socialbidrag så jag kan inte betala heller.
Inte en krona.... har betalat mina räkningar i tid, men så har vi inte heller någon ny fin bil, inget fritidshus, inga charter semestrar eller någon båt....
men hela lilla lönen i handen....
Ta kontakt med kronofogden och säga till att ni har skulder på flera ställen och kanske kan samla det tillsammans.
En vän till mig gick dit med alla sina papper och sa att jag klarar inte det här.
Hon fick världens bästa hjälp.. nu har hon skuldsanering.. och klarar sig någotsådär.. men ändå.. hon fixade det..
Bättre att ha en skuld hos en, än beltala minsta möjliga hos tio..
Å du som har endast 5 000 kr och inte vill säga till dina föräldrar.. GÖR DET innan bet blir mer pengar som skuld. bättre de hjälper dig nu än undrar varför du inte vill flytta hemifrån
Hur fungerar det efter man har betalat av sin skuld försvinner anmärkningen?
Lycka till alla ni där ute som kämpar!!
men den där gottfrid hade inte lite skulder ryser:(
Anonym (Skuldfri) skrev 2009-07-20 13:00:40 följande:
En betalningsanmärkning försvinner tre år efter att skulden registrerats hos KF.
Alltså även om du inte har betalat den.
Jag har ca 30 000kr hos fogden nu.
Betalar 1000 varje månad, det är det utrymme som finns på min inkomst.
Men skulder som jag hade avbetalning på innan går nu till fogden, plus csn så det känns som att det aldrig kommer att bli färdigt.
Hoppas på att få ett jobb och kunna betala mer varje månad så att det försvinner helt.
140 000 i studieskuld till csn, en del av det har gått till kf pga att det blev massa strul när jag fick fp , men men, sånt som händer, betalar av varje månad så nån gång blir man väl av med det!
jag var såååååå lycklig hafde bet av alla mina skulder hos kronokalle...
MEN då kommer det en gammal skuld sen 1994 uppoppande på 179000!!!
gissa om jag vart/är glad?