Hur mycket har du i skulder till kronofogden?
Hur mycket har du i skulder?
endast du med skulder svarar!
ska vi peppa varann att lösa vår ekonomiska situation?
Hur mycket har du i skulder?
endast du med skulder svarar!
ska vi peppa varann att lösa vår ekonomiska situation?
Jag har med skulder hos krono..men vet inte hur mycket..vågar inte se efter---men gissar vilt på runt 80 000.kr jag tror jag kommer snart kunna betala av allt på en gång snart..om jag har tur.....Det har verkligen varit en börda under flera år och har mått fruktansvärt dåligt över skulderna...Just nu lever jag på minimum så har inte kunnat betala ett öre till krono..har varit så i flera år
Vill peppa er här, jag VAR skuldsatt hos fogden, men har ÄNTLIGEN betalat av dom, tog många år, men i april i år var allt betalt sen 3 år tillbaka, vilket innebar att jag nu är prickfri. Det FINNS en väg ut :)
Anonym (¤¤¤) skrev 2009-07-12 23:23:43 följande:
Kändes som om jag var den enda i hela världen som har en massa skulder till KF och mår dåligt pga av det men,efter att ha läst inläggen här så är det inte så.
Jag har skulder på ca 160000 med utmätning varje månad,tar flera år att betala tillbaka.
Skulle behöva byta lägenhet och mycket annat men,det går ju inte ... synd !!
Mina skulder skapades ev ett ex som förstörde allt för mig,lyckade hjärntvätta mig till max ... när jag väl blev av me han me hemlig id och depritition så var det försent!
Kämpar på ....och hoppas att ni andra även gör det .
trevligt att få skulder nån annan fixat åt en:(
jag tror det är vanligare än man tror det här att ha skulder bara det att folk inte pratar om det öppet.
Anonym (skuld) skrev 2009-07-20 13:33:56 följande:
Jag hade 5000 som jag betalade av förra månaden. Nu har jag 3 inkassoräkningar kvar på 11000 och CSN på 3000, men det kommer vara avbetalat i December.
Så skönt!
Nu vet jag ju inte om det har växt med ränta och liknande, men drygt 700´har jag. (eller vi, för jag tror att vi har de gemensamt)
Känns jobbigt att gräva i det, fast jag förstår ju att jag borde ta kontrollen över det.
Båda har utm på lönen, och det känns ju sådär kul.... Varje månad så tänker man på att "egentligen" skulle vi har så här mycket kvar och nu har vi _bara_ det här.
Är glad att vi har jobb åtminstonde samt att vi bor rätt ok ändå.
Men det känns som att vi ALDRIG kommer kunna beta av en så stor skuld! blä.