Hur mycket har du i skulder till kronofogden?
Hur mycket har du i skulder?
endast du med skulder svarar!
ska vi peppa varann att lösa vår ekonomiska situation?
Hur mycket har du i skulder?
endast du med skulder svarar!
ska vi peppa varann att lösa vår ekonomiska situation?
vi är tyvärr hos krono båda 2.
Har varit gifta tidigare på vars ett håll...känslor rår man ej över o vi valde inte varandra efter att ha tittat om vi va hos fogden..
Men kolla upp noga så ni INTE har gamla skulder som varit hos fogden o sen "försvunnit".
När man bet av allt så syns det hos dem man har skulder hos o då plötsligt vaknar de till liv o vill h in sitt igen...MED ränta...
Känns som om vi aldrig aldrig nånsin blir fria.
Imoen kommer de o hämtar vår bil tex...
någon som vet om folk kan se att man betalat skulderna även fast anmärkningen finns kvar
har kanske 60 tusen eller nått.betalar 1700kr varje månad till dom.
Vill bara upplysa er som får gamla skulder "upphoppande" att det ska skrivas av efter 10 år. Många finansbolag lägger i system att "hålla på" skulden till precis innan dessa 10 år gått för att kunna lägga på en hög räntekostnad.
Anonym (skuldfri) skrev 2009-08-10 12:20:15 följande:
Ca 100 000 kr som ligger både hos KF och inkassobolag.
Jag kan tyvärr inte göra så mycket åt det just nu. Jag har urusel inkomst och jag får det nätt och jämnt att gå ihop varje månad.
Däremot ska jag bli av med skulderna så fort jag får tag i ett arbete....
Skickar en lyckspark till alla som kämpar med sina skulder... Jag hoppas ni blir av med dom snabbt...
tack snälla..ja då är det kört var dum nog o gick med på en avb plan som jag ej klara av....fan vad jag avskyr finansbolag...vi som en gång hamnat skiten ska tydligen sitta här för evigt..
Jag har drygt 60 000 i skulder hos kronofogden. Känns grymt tufft. Men har varit bra mycket högre tidigare... Räknar med att vara skuldfri innan året är slut
Jag/vi har ca 240000 att betala. Skulderna står i mitt namn men e mina å min sambos... nåt som han e väldigt noga med att påpeka så jag inte ska känna att det bara e mina skulder!
Han e nu skuld å prickfri men får inte ta ett så stort lån själv så vi kan lösa allt. Jag har utmätning på lönen å de drar ca 3500 varje månad... det e bara att bita ihop å tänka på den dagen då allt e betalt för den dagen kommer, de e jag säker på!!!
Skön med en tråd där vi kan peppa varandra.....