• xxJessikaxx

Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)

Vår gamla tråd "Partiell mola" är stängd och jag gör ett försök att starta upp en ny som även gärna riktar sig till andra som har "graviditetsförbud" av en eller annan orsak, alltså inte som inte BLIR gravida utan som helt enkelt inte ens FÅR försöka!

Vi mola-tjejer i den gamla tråden börjar ju närma sig förbudets slut och vore kul om vi kunde tjattra vidare samt även nya är förstås välkomna.

• Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)
  • xxJessikaxx

Nej, det är nog inget denna månad, testade senast igår och inte en antydan. Nu har jag inga fler test på lager och inväntar bara mensen. Det är ok. Vore ju höjden av tur om man skulle få till det på första försöket efter uppehållet.

• LC04

Hoppas att du är en med tur.

Jag har precis ringt MVC för att se omdet går att få ett tidigt VUL. Jag har svårt att koppla bort tankarna på att det inte är en riktig graviditet. Om de inte har några tider ringer jag nog nån privat och betalar. Känns så trist att inte bara ha lyckliga tankar.

• First baby
    LC04 skrev 2009-08-03 10:47:01 följande:
    Hoppas att du är en med tur.Jag har precis ringt MVC för att se omdet går att få ett tidigt VUL. Jag har svårt att koppla bort tankarna på att det inte är en riktig graviditet. Om de inte har några tider ringer jag nog nån privat och betalar. Känns så trist att inte bara ha lyckliga tankar.
    HEJ! Tänkte på en sak, men du hade väl ej heller mola?
    ♥♥♥♥♥♥
  • First baby
    xxJessikaxx skrev 2009-08-03 08:41:54 följande:
    Nej, det är nog inget denna månad, testade senast igår och inte en antydan. Nu har jag inga fler test på lager och inväntar bara mensen. Det är ok. Vore ju höjden av tur om man skulle få till det på första försöket efter uppehållet.
    så tänker jag med. första försöket är m4er som generalrep :)
    ♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

Hehe, First Baby, ja man får se det så

LC04, jag tror säkert om du drar ditt senaste missfall och vad som hände att de ger dig ett tidigt VUL. Det är ju skönt att få allt uppkollat.

• LC04

Det är sant jag hade ingen mola men det var ju nåt annat ofostrigt som var svårt att få ut. Svårt att få tid nu i semester tid dock

• xxJessikaxx

LC04, det är ju lite tidigt än att göra ett VUL, de brukar inte kunna se nåt i alla fall. Kring v 7 (6+) tror jag de kan börjar urskilja ett embryo och ett tickande hjärta. Hoppas de kan ge dig en tid till dess i alla fall.

• LC04

Jag har inte fått nån tid nånstans. Semester överallt. Det är väl bara att försöka ändra riktning på tankarna.

• First baby

tjejer, ni kan läsa i min blogg om ni undrar om mig...

♥♥♥♥♥♥
Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)