• xxJessikaxx

Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)

Vår gamla tråd "Partiell mola" är stängd och jag gör ett försök att starta upp en ny som även gärna riktar sig till andra som har "graviditetsförbud" av en eller annan orsak, alltså inte som inte BLIR gravida utan som helt enkelt inte ens FÅR försöka!

Vi mola-tjejer i den gamla tråden börjar ju närma sig förbudets slut och vore kul om vi kunde tjattra vidare samt även nya är förstås välkomna.

• Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)
  • xxJessikaxx

First Baby, så spännande, när är det äl-dags då?

• First baby

hade mens förra måndag så jag tor runt 3/8? Vi började m sexandet inatt {#lang_emotions_wink}
    Inga ÄL stickor osv, kanske till hösten men nu får d bli a la naturale {#lang_emotions_wink}

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

Ja, det kommer man långt med, ältester kan vara ganska stressande också. Sexar man på mellan dag 11-18 brukar man pricka rätt hursomhaver

• LC04

Jag hade 'mens" med start 1 juli rosa flytn i tre dagar. Riktig mens startade sön 5 juli. Vet inte vad jag ska räkna från?? Kände ägglossning tydligt en torsdag så om jag räknar från det så har jag BIM idag och testade plus i söndags. Ingen ordning alls. Men räknar jag från riktiga mensen 5 juli så testade jag plus 3 veckor efter mens och det låter ju osannolikt.

Ja då blit det till att pöka på nu i dagarna då firstbaby

• xxJessikaxx

aha...jag har fått minus idag på BIM -4 enl beräkningarna men jag kämpar på, Tyckte mig se en svag skugga men inget klart och tydligt i alla fall.

• First baby

Ikväll ska det gökas. Vi har marathon from igår :) fram till sön nästa vecka har vi bestämt. Varje natt :)
    Mannen är i 7 himlen eftersom jag är ingen kåting i vanliga fall, men när vi håller på blir jag små dirty {#lang_emotions_djavulsk} & njuter {#lang_emotions_dreamer}

Jesssika. berätta hur d går m testet!
    Lc04:från 5juli tycker jag :)

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

Nä hörni testade i morse med CB och det blev minus. Är på BIM -3 eller 2 beroende hur man räknar och då skall man väl åtminstone ana något, men isscke. Blir nog att satsa på nästa månad. Dock är jag förvånad över molvärken och mina ömma bröstvårtor men hormonerna (pergotimen) kan ju också ge biverkningar så det kanske är det som spökar.

First Baby, ha en underbar helg i bebisbakandets tecken och även du, LC04, i gravidglädjens. Själv känner jag mig frustrerad, fest i kväll men vågar väl inte dricka nåt antar jag och känner verkligen inte för att gå dit och vara nykter

• LC04

Jag har druckit vin ändå till jag fått graviditeten bevisad. Har inte velat "leva" som gravid innan. Det har känts som en lång och trist väntan ändå.

Det är ju inte säkert det visar något redan på stickan många får ju vänta till efter bim.

• First baby

man kan dricka till ägget har fäst...eller? jag menar till BIM dan iaf..? Trodde jag...

♥♥♥♥♥♥
Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)