• xxJessikaxx

Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)

Vår gamla tråd "Partiell mola" är stängd och jag gör ett försök att starta upp en ny som även gärna riktar sig till andra som har "graviditetsförbud" av en eller annan orsak, alltså inte som inte BLIR gravida utan som helt enkelt inte ens FÅR försöka!

Vi mola-tjejer i den gamla tråden börjar ju närma sig förbudets slut och vore kul om vi kunde tjattra vidare samt även nya är förstås välkomna.

• Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)
  • xxJessikaxx

Förvirrad, jag är ju ingen läkare men det står "non-molar", det kanske är förändringar som inte är mola men kan bli? Jag vet faktiskt inte, mitt tips är att fråga din läkare. HCG-nivån mäts ju på oss som har / har haft mola.
    Kom gärna in och berätta hur det går för dig. Kram!

• LC04

Jag kom precis hem från doktorn och "peppar peppar" så såg han en förmodad MYCKET tidig graviditet. Jag såg själv en svart klump i livmodern på skärmen. Har ju BIM nästa onsdag. Håller tummarna för att det stämmer. Tog ett grav-test där men det var ju såklart neg. Om detta ändå inte är en graviditet och mensen är så här konstig efter augusti ska jag höra av mig igen. Han sa att det kunde ta upp till 6 månader innan man var normal igen. Hade tur att få träffa en mycket trevlig läkare, ibland är dom så tråkiga.

• First baby
    LC04 skrev 2009-06-23 16:19:55 följande:
    Jag kom precis hem från doktorn och "peppar peppar" så såg han en förmodad MYCKET tidig graviditet. Jag såg själv en svart klump i livmodern på skärmen. Har ju BIM nästa onsdag. Håller tummarna för att det stämmer. Tog ett grav-test där men det var ju såklart neg. Om detta ändå inte är en graviditet och mensen är så här konstig efter augusti ska jag höra av mig igen. Han sa att det kunde ta upp till 6 månader innan man var normal igen. Hade tur att få träffa en mycket trevlig läkare, ibland är dom så tråkiga.
    JASSÅ???