• xxJessikaxx

Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)

Vår gamla tråd "Partiell mola" är stängd och jag gör ett försök att starta upp en ny som även gärna riktar sig till andra som har "graviditetsförbud" av en eller annan orsak, alltså inte som inte BLIR gravida utan som helt enkelt inte ens FÅR försöka!

Vi mola-tjejer i den gamla tråden börjar ju närma sig förbudets slut och vore kul om vi kunde tjattra vidare samt även nya är förstås välkomna.

• Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)
  • First baby
    xxJessikaxx skrev 2009-07-27 13:57:40 följande:
    Hej tjejer!tillbaka på jobbet efter fyra veckors semester, hade lätt kunnat ha minst det dubbla Började med pergotime på denna mens som satte igång den 2/7. Äl-testade dag 10-19 men fick aldrig riktigt bra utslag, strecken blev ngn starkare dag 17-18 men inte så starka som de skall vara för att det skall räknas. Hade alltså kallt räknat bort graviditet denna månad till min stora besvikelse då pergotime alltid funkat så bra för mig. För några dagar sedan började min molvärk och ömma tuttar, faktiskt kan det vara så att det tagit sig eller så är det en sen äl men jag har ju ändå varit gravid några gånger så jag känner igen symtomen.Testade - idag på BIM -6 och tänker testa igen på fredag.
    HEJ!
    Vad e pergo bra för?
    Jag får baka nu!! :) ÄNTLIGEN. Ska sätta igång nu denna v.  (har ÄL nästa v förvisso {#lang_emotions_wink}
    Jag har jobbat hela helgen är ganska trött....
    ♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

First Baby, vad underbart, tänk att vi tagit oss igenom denna period och äntligen får tuta och köra.
    Pergotime är ägglossningsstimulerande som jag fåt för att jag har svag äl själv, blir inte gravid på egen hand.

• First baby

Hej! j!
    Hur får man vet ad då? Svag ÄL? Problem m mens/ÄL? Hade en vän som fick hormoner, hon blev m barn ganska snabbt...är pergo hormoner?
    Smygsurfar från jobb...hehe

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

First Baby, jag blev utredd för att min mens försvann i några år (på den tiden jag ej var i barn-tankar)...då visade det sig att jag hade dålig ägglossning. Ja, det är hormoner kan man säga, de stimulerar det hormon som ger ägglossning.

• LC04

Vet ni jag är GRAVID!!
    Så om det blit tredje gången gillt så får vi en aprilbebbe

• xxJessikaxx

ÅÅÅÅÅ stort grattis LC04, klart det går bra Hur mår du?

Jag är på BIM - 3 idag och börjar betvivla att jag har bebbe på G, molvärken har avtagit och känner inget illamående eller så. Men så ska man ju ha enorm tur för att lyckas på första försöket också.

• LC04

Jag mår bara bra. Lite dovt illamående ibland och lite molande i magen. Känns overkligt att vara gravid igen. Det behövdes en riktigt mens och semester för att få till det igen.

Hoppas att det funkar 1 försöket. Håller tummarna.

• xxJessikaxx

Å tack. När testade du positivt? Är lite nyfiken eftersom jag själv är i testartagen. Ja men detta är ju en perfekt månad att blir gravid, en aprilbebis, det e ju perfekt!

• First baby

här försöker vu med.Första försök denna ÄL :)

GRATTIS LC04,Såjävla gött!!{#lang_emotions_gravid}

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

Haha....tack om du nu menade i mitt fall. Men du kanske menade i ditt fall. Men vi kan ju hålla tummarna för varann

Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)