• xxJessikaxx

Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)

Vår gamla tråd "Partiell mola" är stängd och jag gör ett försök att starta upp en ny som även gärna riktar sig till andra som har "graviditetsförbud" av en eller annan orsak, alltså inte som inte BLIR gravida utan som helt enkelt inte ens FÅR försöka!

Vi mola-tjejer i den gamla tråden börjar ju närma sig förbudets slut och vore kul om vi kunde tjattra vidare samt även nya är förstås välkomna.

• Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)
  • LC04

Nä det vill jag inte. Måste ha en läkare som står för provet och jag vill inte blanda in nån.

BIM+3 Negativt idag oxå, så det var väl min mens denna gång, 3 droppar rosa flytning :-O. F--n för att inte bli normal igen. Skit.

• First baby

aha...ok, vi behöver ej fylla i ngn dr sign. när vi har kirurg pat (jobbar på en övervakningsavd.)
    Annars har jag fyllt i min läkares användar id.{#lang_emotions_kiss}

Vi får snart göra bebbe...i aug. Har Världens ÄLnu, den 6:te som går i spillo {#lang_emotions_cry}

♥♥♥♥♥♥
  • xxJessikaxx

Själv är jag lite crazy och kör på denna äl, som bör vara mellan ca den 14-17:e denna månad. Kommer köra med pergotime och dessa börjar ätas dag 5 i cykeln, vill säga i morgon
    Skall lämna ännu ett test den 10/7 och jag räknar stenkallt med att även det är 0. Dock var denna måånads mens väldigt sparsam och kort, är lite fundersam över det men kanske bara var en "sån månad".
    Lc04, haha jo tester är inte billigt minsann, och testoman som man är går det ju åt några stycken varje BIM. Hoppas på ett fint plus för både dig och mig nästa gång och vad härligt att det även är din tur att "få till det" på riktigt äntligen

• First baby

Hej, budar! Igår hade jag ÄL. Sa till min man, efter hard day at work (läs:sambo)  "ska vi göra en bebis?" (vi har gravförbud till 16aug.)
    "ja sa han"
    Sen körde vi på och precis innan "fyrverkerina", bangar han (vi skyddat oss m avbrutna varianten hitills)
    JÄVLA DUMBOM! lurades, för att få sex. {#lang_emotions_demon} (tror jag)
    {#lang_emotions_yell} får vänta till fucking aug. (hatar augusti nu)

♥♥♥♥♥♥gravfördud till 16 aug
  • xxJessikaxx

First Baby, ojdå snacka om att bli snuvad på konfekten
    En sugen sambo tycks kunna ta till vilka knep som helst för lite myspys.
    Augusti är ju snaaaart, här är så j-kla kallt att det lika gärna kunde vara oktober.

Tar lite vin nu till Allsång på skansen som vi spelade in för det var mitt i läggningen av treåringen, man måste ju passa på när man kan

• LC04

Kör hårt nu brudar.

Jag fick mens den 5 juli. Första riktiga så det känns bra. Ägglossning nu i dagarna så vi kör oxå hårt.

Jessika skönt att det verkar bättre emellan er igen

• First baby

Hi brudar. Ska få mens imorrn eller tis...sen kommer ÄL och ÄNTLIGEN SKA VI BÖRJA IGEN!!!! {#lang_emotions_baby}{#lang_emotions_gravid}

kom precis hem från KPH helg, lovely {#lang_emotions_flower}

♥♥♥♥♥♥
  • LC04

Härlig, nu satsar vi på aprilbebisar till oss allihop

• xxJessikaxx

Hej tjejer!
    tillbaka på jobbet efter fyra veckors semester, hade lätt kunnat ha minst det dubbla

Började med pergotime på denna mens som satte igång den 2/7. Äl-testade dag 10-19 men fick aldrig riktigt bra utslag, strecken blev ngn starkare dag 17-18 men inte så starka som de skall vara för att det skall räknas. Hade alltså kallt räknat bort graviditet denna månad till min stora besvikelse då pergotime alltid funkat så bra för mig. För några dagar sedan började min molvärk och ömma tuttar, faktiskt kan det vara så att det tagit sig eller så är det en sen äl men jag har ju ändå varit gravid några gånger så jag känner igen symtomen.
    Testade - idag på BIM -6 och tänker testa igen på fredag.

Svar på tråden Vi med graviditets-förbud tjattrar vidare (mola mm)