Hej igen First Baby, vilken tur att du hittade hit i alla fall.
Som jag skrev i mitt svar så förstår jag att du är chockad, lessen och arg. För en läkare kanske det spelar mindre roll om man får börja försöka skaffa barn ett halvår hit eller dit men för oss andra som längtar och vill, är det inte lika lätt att bara ta så lätt på det. Jag trodde faktiskt att man skickade pad:en på analys, alltså där man mätte olika värden och så fick fram om det är mola eller inte för jag frågade min läkare om det kunde vara så att det inte var mola utan en misstanke endast men enl, henne så är pad:arna stensäkra.
Jag har i alla fall äl-känningar FÖRE själva släppet så jag tycker inte du gör fel om du provar så fort som möjligt denna månad (ring hem karln
), du har ju inget att förlora.
För min del så har jag tänkt våga mig på att testa med bak nu på juli-äl:en som borde ske kring den 20/7. Jag har pergotime, ägglossningsstimulerande piller, så de skall jag börja med på nästa mens och då brukar äl:en komma ungefär 14 dar efteråt.
Vete 17 varför jag inte kom in på ditt konto, kanske jag har sökt upp "fel" First Baby? Aja, nu är du ju här i alla fall.