• Ninja05

13 år och pappa!!

Läste om lilla Alfie som blivit pappa, han är 13 år !!

Jag kände direkt "oj, det var tidigt" men när jag såg bilden såg det nästan obehagligt ut. Han satt och höll sin nyfödda dotter och såg nästintill livrädd ut.

Mamman till barnet var 15 år, och bara att se dem tillsammans var lite obehagligt tycker jag..

Vad säger ni om det här?

• Svar på tråden 13 år och pappa!!
  • viseversa

Världens yngsta mamma var 5år när hon fick sin son. DET är läskigt. Och ja jag tycker även 13 är på tok för tidigt.

• Bevabus

Ja fy, jag såg bilder av henne när hon var gravid, såg inte alls kul ut...
    Men hon vart väl våldtagen om jag inte minns fel?

viseversa skrev 2009-02-24 15:56:06 följande:
    Världens yngsta mamma var 5år när hon fick sin son. DET är läskigt. Och ja jag tycker även 13 är på tok för tidigt.
  • viseversa

ja antagligen. Men hon ville aldrig berätta vem som var pappan. Dom misstänkte att hennes egna pappa varit på henne. Men hadde inga bevis då dna tekniken inte fanns på den tiden.

Bevabus skrev 2009-02-24 15:56:59 följande:
    Ja fy, jag såg bilder av henne när hon var gravid, såg inte alls kul ut...Men hon vart väl våldtagen om jag inte minns fel?
  • WhiteAngels

viseversa skrev 2009-02-24 15:56:06 följande:

det där tar jag med en nypa salt!
  • WhiteAngels
    Bevabus skrev 2009-02-24 15:54:30 följande:
    Tråkigt.Kom ihåg att jag inte har sagt något om din intilligens på andra ämnen. Jag säger bara att det inte är särskilt smart att göra sådär.
    Varför ska allt vara så smart det man gör?
  • levina

Någon som vet hur det har gått? Är han pappan?

• Ninja05

Undrar också, men jag skulle bli förvånad om han INTE var det, tycker han och barnet är grymt lika..

levina skrev 2009-02-28 15:45:22 följande:
    Någon som vet hur det har gått? Är han pappan?
  • Hanna36
    WhiteAngels skrev 2009-02-24 19:09:37 följande:
    viseversa skrev 2009-02-24 15:56:06 följande: det där tar jag med en nypa salt!
    det är faktiskt helt sant!
Svar på tråden 13 år och pappa!!