• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Maniok

Välkommen Herbst! Jag bor i Önnestad.

• Solstrålen 82

Hej och välkommen Herbst! Jag bor i Fjälkinge.

Hoppas alla haft en bra påskafton och att ni får en fortsatt skön påskhelg. Idag blir det bara att slappa, blev lite sent igår :)

• Tant Groda

mikah: bodde du vid flygplaten?? där körde jag nästan varje dag förra veckan då jag var kattpassare

• Tant Groda

Haft en bra jobbhelg!

Min sambons kusin spelar i NHL, skrev på sitt nya kontrakt i helgen för 340 miljonerkr som löper på 10 år, jisses vad mycket pengar!!!!

• Mikah
    Edvina82 skrev 2009-04-12 15:46:55 följande:
    mikah: bodde du vid flygplaten?? där körde jag nästan varje dag förra veckan då jag var kattpassare
    Ja inne i byn som ligger där. Passade du en katt här i byn? Du kunde svängt inom .
  • Maniok

Jisses vad mkt pengar Edvina!

Idag är man ledig....såååå skööönt. Jobbade kväll i fredags och passade även på att fortsätta hela natten oxå, så slapp jag dagturen i lördags. Lite tufft att jobba 17 timmar, men det fungerar ju 1 gång iaf. Trist att solen inte skiner idag.

Hur har ni andra haft det?

• sofflan82

Jag har haft det fult upp med både mamma och syster på besök. Nu är bara syster kvar! Men vi har haft det trevligt och ridit varje dag (utom i lördags då vi var i norrköping på bröllop) och igår vart det en helkväll med Guitar Hero! Tyvärr hanns det inte med någon utekväll, men det kan man ju överleva.

Edvina: Vem är det som är din sambos kusin? Tittar mycket på NHL så det hade vart spännande att veta..

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Solstrålen 82

Idag har det blivit lite trädgårdsarbete. Var och köpte fröer så nu ska jag odla både jordgubbar, smultron, morötter, persilja, dill, sallad och gud vet vad jag mer lyckades trycka ner i jorden :) Ska bli kul och se hur det tar sig sen.
    Nu sitter jag och myser på altanen och kollar på gardiner i en katalog, tänkte att denna sommaren ska uterummet bli lite mer mysigt och få både gardiner och matta :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!