Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Det hoppas jag med. Vår bankman går på pappaledighet 1 juni så förhoppningsvis har vi allt klart tills dess..
sofflan: då får vi hoppas att allt är klart till dess!
herbst: Jag fyller snart 27 år, känns lite skumt, vart tar tiden vägen
Hallååå folket!
Jag är tillbaka efter ett smärre datorhaveri! Grafikkortet la av och klantig som jag var lyckades jag beställa fel sort! Så det tog ett tag att ordna upp allt. Men nu har jag stoppat i ett nytt kort och det funkar perfa!
Välkomna alla nya!
Lite om mig: En östgöte som flyttade till Fjälkinge augusti 2007. En 10-årig dotter sedan tidigare och så 2 små pojkar med min nuvarande sambo/skåning. Den första lille är ca 1,5 år och den andre ca ½ år.
30 år fyllda (31 i år).
Påskfirande blev det minsann inte här! Jag hade bestämt att vi skulle samlas hemma hos oss så att jag äääntligen fick ta mitt första glas vin på ca 2 år! Men helt plötsligt hade ingen...tid. Sambons föräldrar hade sååå mycket att göra i sin stuga uppe i Småland och sambons ena syster med barn behövde oxå åka dit upp då hennes barns farmor fyllde 80. Hon bor där uppe i Småland dådå.
Inte hade vi råd att åka hem till min familj i Östergötland så..tja...det bidde grillpremiär för oss istället och en kall god öl i solen!
Svärmor tyckte vi skulle ta påskfirande/valborgsfirande på samma gång istället. Jaja..det får väl gå!
Jag blir också 27 år i år :)
Herbst: Jag blir 26 år i december.
Vet ni vad allihopa? Går allt vägen så blir det en julabebis för mig. Jag fick ett positivt test idag!!! Kan inte fatta det.
Tack Herbst. Jag håller med dig, denna månaden var den jag allra minst ville blir gravid på, men skitsamma. Det är inte det viktigaste. Smaklig måltid!
Och jag är lika UNG som Morghana så jag fyller också 31 i år.