• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Solstrålen 82

Ok vad ingår då? Försökte kolla på deras hemsida men där stod inget. Får väl ta coh ringa dem i morgon istället.

• sofflan82

allt ingår i kortet. gym, olika träningspass och bad.

Det är byalaget i fjälkestad som håller i gympan på måndagar så det är i vårt  medborgarhus.

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Tant Groda

Fast vissa saker kan kosta lite extra, vet att vattengympan gör det och tror det var 20 kr man betlade pergång om jag inte missminner mej.

• Tant Groda

Nu har de flesta på mitt jobb fått reda på sina nya löner och missnöjet är stort!
    Många av dem som fått lika mycket som mej är missnöjda och jag kan inte förstår varför egentligen, fick till svar att jag var ung och har många år på mej att få en bra lön, men och?? jag jobbar lika hårt som dem (hårdare tom), vi har fortfarande fått mer än som var i potten till varje medlem. En fick en riktigt bra höjning och fick höra ja men du kan ju inte lägga om sår, nä det kan hon inte (eller hon är inte så bra på det) MEN hon gör en massa annat extra för vår avd, så klart hon ska ha den höjningen. Däremot undrar jag hur lönerena egentligen blivit satta, vet några stycken som istort gör allt för vår avd och fick väldigt lite, medan de som inte gör så mycket för avd har fått mer...

• KaffeSandra

Hej hej! Kan jag hoppa in i er tråd? Jag bor i Kristianstad och är 22 år. Jag bor med min sambo och vår dotter som är 1½ år.

Underbara lilla Alice 070926
  • KaffeSandra
    Edvina82 skrev 2009-04-07 09:42:19 följande:
    välkommen sandra! klart du får hoppa in här!
    Tack tack
  • Mikah

Välkommen Kaffesandra. I den här tråden riskerar ingen att inte bli välkommen .

Jag kan presentera mig igen kanske då det tillkommer nya.
    Jag är 30 1/2 och gift med en yngre man . Vi har tillsammans två barn (födda 01 och 02) och en hund som blir 3 om en månad.
    Vi bor i hus vid Kristianstads flygplats.
    Vi har inte så mkt fritid då vi har ett eget företag men när vi tar oss tid åker vi gärna till Sälen för skidåkning och på sommaren brukar vi hamna där vi känner för då vi har husvagn. Så underbart det är att bara åka, det är en sån frihet man får och ändå har man alltid sina saker med sig.

• KaffeSandra
    Mikah skrev 2009-04-07 10:27:45 följande:
    Välkommen Kaffesandra. I den här tråden riskerar ingen att inte bli välkommen . Jag kan presentera mig igen kanske då det tillkommer nya. Jag är 30 1/2 och gift med en yngre man . Vi har tillsammans två barn (födda 01 och 02) och en hund som blir 3 om en månad. Vi bor i hus vid Kristianstads flygplats. Vi har inte så mkt fritid då vi har ett eget företag men när vi tar oss tid åker vi gärna till Sälen för skidåkning och på sommaren brukar vi hamna där vi känner för då vi har husvagn. Så underbart det är att bara åka, det är en sån frihet man får och ändå har man alltid sina saker med sig.
    Tack så mycket

Tänkte jag kanske skulle presentera mej lite mer. Jag är som sagt 22 år och har en sambo som också är 22 år. Tillsammans har vi dottern Alice som är 1½ år. Just nu hyr vi ett hus i Österslöv, men har precis köpt ett hus i Färlöv. Vi flyttar dit i början av maj. Jag är arbetslös och det verkar helt omöjligt att hitta jobb så jag funderar på att börja plugga. Vet inte vad bara...
Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!